Niet zo ver weg, kom uit het erg christelijke plaatsje in de buurt . En woon tegenwoordig in de hoofdstad van turkije haha. Duikt weg voor boze blikken . Hij vind koning Willem zo leuk, toen hij van de ah een oranje wuppie kreeg werd die ook spontaan koning willem genoemd haha. Maar stiekem vind hij beatrix leuker, die lieve oude koningin oma mevrouw .
Hihi Dan kom jij uit R en woont nu in A? Grappige is trouwens dat zelfs mijn oudste van 16 vrij heeft gevraagd van stage om naar het koningspaar te gaan kijken. Ik heb blijkbaar nogal koningsgezinde kinderen, en dat hebben ze absoluut niet van mij Ik heb er echt helemaal niks mee.
Haha in 1x goed, wat een duidelijk omschrijving toch . Leuk zeg dat je oudste van 16 er ook vrij voor vraagt, toch wel grappig dat het ook bij de jeugd zo leeft. Op de psz werd het uitgebreid besproken met de troonwisseling en aandacht er voor en sinds dit tijd is koning willem populair
Goed he? Mijn oudste zit op school en loopt stage in R, daar zijn ze nogal koningsgezind, dus ja, hij kreeg zonder problemen vrij en ze wensten hem heel veel plezier In A werk ik, hopelijk kom ik na mijn werk überhaupt thuis, want bijna alles wordt afgesloten......:x Wat grappig eigenlijk dat zelfs die kleintjes er mee bezig zijn, op de een of andere manier trekt het blijkbaar wel of zo, mijn dochtertje is niet geintresseerd in de koning, die hangt er maar bij Maar de koningin........ helemaal blij was ze vanmiddag. Ik denk dus dat ik maar gewoon ga, vind het anders best sneu.
Ik zou ook gaan. Super leuk voor je meisje. Idd dik insmeren, petje op en een fles water eerst in de vriezer leggen en vandaag ijskoud meenemen. Na afloop een ijsje en het meisje heeft een topdag!
Ik weet niet hoe laat het koningspaar komt en hoe het weer precies gaat draaien maar hier in brabant is het noodweer al losgebarsten...onweer bliksem hagel stortbuien....en op zo'n druk plein ben je niet zomaar weg ....
Het is hier drukkend, maar wel bewolkt, ik weet dus ook niet wat het weer gaat doen. Op ons plein ben je nog wel eens een keer weg, dacht ik, zo groot is het hier niet, maar ik snap wat je bedoeld, ik wacht het weer even af, anders ga ik gewoon! Oh ja, het koningspaar komt om 16.15 uur aan tot 17.00 uur, kort dus, al begreep ik dat dat best lang is, aangezien ze normaal maar 20 minuten ergens aanwezig zijn.
Hier zijn ze ook geweest en wij zijn niet gegaan. Wij hebben lekker op tv gekeken. Hoorde ook later dat het best druk was en je toch weinig kon zien.
Hier regende het net even en een paar bliksemflitsen en gerommel, ben wel blij dat de zon wel weg is, benauwd vind ik minder erg dan midden in de zon staat met een peuter, maar ik wacht het af
Nou im weet niet hoe het weer nu bij jullie is maar als het zo is als hier in schiedam, kun je makkelijk gaan :d het is niet echt warm hierzo
Wat?? Ze komen naar Zwolle? Hoe heb ik dat kunnen missen, moet straks nog wel de stad in dus misschien.. (Heb verder weinig met het koningspaar, maar toch.. wel apart idee dat ze hier komen ) Ik zou wel even gaan als je kindje er zo van geniet, praat ze waarschijnlijk nog lang over.. Het weer valt nu ook wel mee.
Mamabri, ik weet ook waar jij woont volgens mij. In G. toevallig waar het volgend weekend groot feest is? Ik kom daar in ieder geval wel vandaan maar woon tegenwoordig in H. Ben volgende week wel van de partij en ook bij de optocht.
hahaha ik moet nog, ze komen over een uur, ik ga over een half uur weg, als ik mijn dochter wakker krijg........
Veel plezier Ze vindt het vast supergaaf! Hoe vaak zie je nou een echte koning en een echte koningin van heel dichtbij Dat het ook maar gewoon mensen zijn komt ze later vast vanzelf wel achter.
Tis hier nu wel warm met veel zon, dus een plu is niet verkeerd. Ik kan helaas zaterdagavond niet, maar volgend weekend ben ik van de partij. Woon al 15 jaar niet meer in Goor maar het S en V feest dat mis ik nooit. Stond vorig jaar zelfs langs de route met dat hele slecht weer.