Vorig jaar was het zeker slecht weer, was een koude en hele natte optocht, maar heb hem toch met veel plezier gedaan
Ben jij ook een Goorse? moet haast wel, want officieel is het de Höfte haha. Was erg leuk, dochter heeft gedanst en gezongen van "bos en weide" zoals zij het zegt (het Goors victorie) EN: Maxima en Willem Alexander hebben naar haar gezwaaid! Zij zwaaide heeeel hard terug en stond te springen van plezier. Ik heb dus zeker geen spijt dat ik ben geweest, al was het warm, maar met water en een hoedje was het best te doen! Ze heeft gelijk mijn moeder gebeld en die vertelde dat ze van de week ook in Middelburg komen (waar zij wonen) en dat mijn neefje een liedje mag zingen met de klas voor ze, waar ook hij erg naar uit kijkt.
Haha nee ben geen goorse, ben een echte melbuul'n maar woon nu in Hengelo. Een van mijn beste vriendinnen is goors en ik ben jaren met haar meegeweest schoolfeest vieren. Jaren geleden ook meegelopen in de optocht. Maar ik weet niet anders dan dat het schoolfeestweide is Dit jaar gaat prinsje voor het eerst mee naar de optocht. Super dat het zo geslaagd was! Toch goede keus geweest om te gaan dus.
hahaha nee het is echt "de Höfte", al denk ik als je schoolfeestweide nr zoveel op een brief zet hij ook wel aan komt hahahaha.
Vast wel. Iedereen in Goor begrijpt meteen wat je bedoeld met schoolfeestweide Maar man wat is Goor slecht te bereiken nu. Uk heb er gisteren gewoon een half uur over gedaan om in Goor te komen.... Fijn zo'n rondweg in Delden die eruit ligt
Leuk hoor die optocht, mijn zoontje (ook uit 2008) vind de Rellie helemaal geweldig, alleen soms wel een beetje hard qua geluid. Mijn vriend (een echt Hengeloer) wist niet wat hij zag en hoorde toen hij voor het eerst de Rellie zag. Hij zat altijd op te scheppen over de carnavalsoptocht in Oldenzaal maar de optocht in Goor vind hij nu veel mooier. Wij gaan dit jaar met het hele gezin, ben benieuwd wat de jongste van 15 maanden ervan gaat vinden?
Oh de Rellie, super! Mijn man heeft niks met schoolfeest, is 1 keer meegeweest maar geen succes. Gelukkig maar haha. Dat was toch echt mijn weekend,sliep ook het hele weekend bij haar. Maar nu.... Toen ik zwanger was ben ik voor het laatst geweest. De laatste jaren was ik altijd rond deze tijd met vakantie... Maar nu neem ik prinsje mee, hij vind carnaval leuk dus ik neem aan dat hij dit ook leuk gaat vinden!
Ja Goor ligt de laatste weken compleet open Ik moet constant nadenken HOE ik moet rijden om eruit of bij de super of bank of wat dan ook te komen...... Week of 3 terug kon ik niet door de Laarstraat (bij de Höfte dus), want het lag compleet open, dan maar de andere kant sluiproute door de woonwijk....ook afgesloten En van de week moest ik idd van Hengelo terug, wilde door Delden, maar pakte per ongeluk de omleidingsroute, zat ik weer op de weg naar Hengelo
Toen ze een ronde maakten in Noord-Holland zijn ze ook in onze stad langs geweest. Ik twijfelde ook heel erg, maar was erg blij dat ik toch ben gegaan (ook al stond ik niet echt vooraan hihi).. Heel apart om ze in het echt te zien, vooral Maxima, wauw wat een dame echt klasse..
Leuk dat jullie komen, ik zwaai wel...... Ik vind de Rellie ook leuk, maar vind idd het lawaai met kleine kinderen minder. Bovendien moet je als de Rellie rijdt WEL goed opletten met kinderen, er staat niet voor niets in het boekje : Hold de keender van de stroate !! Met recht. Maar leuk is het wel. Nadeel is van zelf meedoen dat je altijd weinig ziet
Kon je wel wat zien dan? Bij ons waren veel mensen, maar niet rijen dik zeg maar, stond gewoon vooraan het hek. Ze komen zeker wel over als een vriendelijk stel, al moet je maar in het journaal kijken dat WA moet zingen, hij kent uiteraard de melodie niet, maar je hoort hem bijna denken.....Wat is dit voor s.h.i.t??
Ik was dus gisteren bij mijn vriendin. Die woont net randje centrum (bij de expert) Ik reed vanaf Hengelo naar Goor (via delden dus)... NEt buiten Hengelo werd ik de snelweg al opgestuurd. Uiteindelijk dus via industrietterrein Goor ingekomen, en daar weet ik niet zo goed de weg. Een half uur erover gedaan. Terugweg wel naar Delden gereden, bij de servo delden in. Uiteindelijk via twickelse bos naar Borne gereden en wou vanuit daar naar Hengelo. En ja hoor je raadt het al. Zaten daar de spoorbomen weer eens dicht, grrrrrr. Uiteindelijk via de weg bij ikea naar huis gegaan. BEide keren ruim een half uur in de auto gezeten terwijl ik er normaal een kwartier over doe...
Jeetje wat een route heb jij genomen :x Ja, en zwaaien bij de ster haha, zit jij links, zit je rechts, er pal voor of meer richting de kippenboer, ik kan wel zwaaien, maar dat doet iedereen hahahaha. Wij zijn (uit mijn hoofd, kan het fout hebben) wagen 17, oude stoomblekerij. Ik heb een effen zwarte jurk aan met een wit schort en zwarte schoenen. Ik heb blond haar Ben benieuwd of je mij herkent, want iedereen lijkt op elkaar, al zitten er ook jurken tussen met een printje.
Wij zijn niet geweest ivm de warmte idd maar wel giga gelachen idd om het zingstukkie op het podium van "ons" lied hihi
Ik moet zeggen dat ik het qua warmte nog best te doen vond, de beveiliging en ehbo ging rond met bekers water, en ik had water bij me. Dat van het Goors Victorie was echt grappig om te zien, logisch als je een blaadje in je handen gedrukt krijgt maar je de melodie niet kent.... Ben benieuwd of ze as vrijdag in Middelburg ook mogen meezingen Dan gaan de schoolkinderen namelijk het Middelburgs lied zingen, hoorde ik van mijn neefje, die dan moet zingen voor ze met zijn school. Echt toevallig neef en nichtje zover uit elkaar die ze in dezelfde week in hun woonplaats bezoeken.
Jawel, al moet ik eerlijk zeggen, dat als mijn dochtertje het niet had geinteresseerd ik niet was gegaan, maar vond het wel leuk dat ik ben gegaan, met name omdat zij ging dansen en ZO blij was dat ze naar haar zwaaiden, ze zwaaide zo enthousiast terug, dat was heel schattig om te zien