Aan de ene kant baal ik een klein beetje. Vanmiddag een fotoshoot gehad met mijn vent en ventje... Grouponcadeautje van mijn zusje. Bleek dat de bon van zogezegd 185 euro aan waarde niks meer waard was als 1 normale kleine foto en een setje pasfoto's. Dus voor nog 3 foto's erbij betaalde we nog 26 euro extra ook. :x En het allerleukste. De kleine kerel had er TOTAAL geen zin in, dus die was aan het huilen, dreinen en hebben zelfs foto's moeten maken met zijn fles erbij haha. Nouja, toch maar even showen. Bekijk bijlage 330401 Bekijk bijlage 330402
Was al zo! Voor een zacht prijsje van 35 euro kon je een andere achtergrond nemen. Alsof het niks is hahaha.
Leuk gezin en leuke fotos op zich alleen van een shoot zou je wel wat meer verwachten ? mocht je geen nieuwe afspraak maken?
Vond ik nou ook hahaha . Ag het scheelt dat ik er niet teveel van verwachtte. Kennen jullie dat verhaal nog van dat meisje dat haar tattoo liet zetten met een Grouponbon? Nouja, dat dus
Ik heb ook een keer een shoot via Groupon gedaan met een vriendin. Bleken we uiteindelijk alleen maar minifotos te krijgen met een groot logo van de fotostudio eronder (die dus niet weg te shoppen was). Moesten we 100 euro betalen voor de foto's op groot formaat... En aangezien er veel leuke waren, dat toch gedaan... Maar voor mijn geen Groupon-acties meer, want je krijgt in ieder geval niet wat je verwacht...
Hahaha. Je hebt iig mooie foto's van je gezinnetje! Maar balen is het wel zeg, je koopt een groupon voucher omdat je dan voordeliger uit bent, maar is dat nu wel zo? Stond er ook niet bij waar je recht op had?
Nee alleen wat voor een waarde de bon had, maar als je dan gaat kijken wat je zogezegd voor 185 euro zou moeten krijgen is dat veel meer dat wat we nu hebben gehad. Nee, geen Groupon meer voor mij. Debora (27) wanhopig na mislukte 'Groupon-tatoeage' - AD.nl Voor de liefhebbers de link van de Groupon-tatoeage.
Dan had ik het vergeleken met de prijzen op haar site en dat onder haar neus gedrukt. Nu ben je gewoon opgelicht lijkt me?
Jammer dat het niet naar je verwachting was. Alleen staan de fotoshoots er welk bekend om die aangeboden worden op groupon en vakantieveilingen. Vriendin van me heeft ook een shoot gedaan en die betaalde een rib uit het leef voor elke extra afdruk.
Ja ik heb die bon ook maar cadeau gekregen en mijn zusje bedoelde het natuurlijk ook maar leuk en ik ben er ook heel blij mee hoor! Alleen het is jammer dat je dit soort dingen toch altijd extra in twijfel moet trekken.
Leuke foto's, maar lijkt het zo of zijn ze erg gepixeld? Mooi gezinnetje hoor... (balen dat je ventje geen zin had, dat soort dingen zijn echt niet te plannen met die kleintjes... ) Hoeveel kostte die bon trouwens? En joh, ik ben 2 weken geleden voor gaas gegaan bij de Jumbo, eigenlijk alleen voor de leuk voor de gratis foto, maar kon ze donderdag halen en ze waren zo gaaf dat ik de hele set (á 130,- euro) mee heb genomen... Heb foto's van mij en de kleine man samen laten maken (naast de foto's van alleen hem) en die gaan dan maar als vaderdagcadeau in een lijstje...
Nou eerlijk. ...daar had ik geen 185 voor betaald. ...sorry ziet er onprofessioneel en heel ongemakkelijk voor jullie uit. Jullie voelde je echt niet fijn...dat is te zien! Een goed fotograaf had de afspraak verzet ivm jullie kereltje. En die tatoeage! !! Wow wat slecht! !