Wat vinden jullie van dat nummer van Marco Borsato "Dochters"? Ik vind het zoooo mooi. Hoorde het vanmorgen ook weer op de radio. ahhhh en als ik dan naar mijn dochter kijk....word ik gewoon een beetje emo van dat nummer, en ben niet eens zwanger Groetjes, Hillegonda
hij staat op onze website bij de foto's van onze oudste dochter. En als we dan zien bij de foto's hoe ons meisje is verandert in 1 jaar en dan dat nr erachter...... tranen met tuiten en echt brullen!
Ben ik echt de enige die helemaal niks met Marco Borsato heeft? En dus van dit liedje ook niet warm of koud kan worden... Sorry (Ik snap wel dat jullie 't een mooi liedje vinden hoor, maar Marco is me door de jaren heen zo tegen gaan staan! Vond 'm in z'n 'Dromen zijn bedrog' en 'Binnen' tijd nog wel leuk, maar tegenwoordig... nee, heb er niks meer mee).
Zeker, ik hou waarschijnlijk weer van dingen waar jullie niks mee hebben. Maar TO vroeg wat we ervan vonden, dus ik besloot heel voorzichtig es m'n mening te geven Nadat zo'n beetje al mijn vrienden en familieleden naar z'n concerten geweest zijn durf ik bijna niet meer te zeggen dat ik er niet zoveel mee heb, haha!
Ik vind het een emotioneel liedje! Echt heel erg mooi! Heb m nu op cd in de auto, dus kan hem lekker vaak luisteren onderweg
Ik vind het een super nummer! Ben bij zijn concert geweest van Wit Licht, en hij werd tijdens het zingen zelf ook emotioneel, ontroerend om te zien. Ik moet altijd aan mijn kleine meisje in mijn buik denken als ik dat nr hoor!
Ik stond gisteren in een winkel mijn tranen weg te slikken toen ik dit nummer hoorde...bang dat iemand het zou zien. En 's avonds liet ik het nummer op youtube aan mijn vriend horen, en ja hoor...wederom dikke tranen! Niet janken bij dit nummer is gewoon onmogelijk als je zwanger bent. En dan krijg ik nog een jongen...laat staan als je een meisje krijgt
Ik heb zelf helemaal niks met Marco Borsato en dan zou ook niet snel naar een concert van hem gaan, maar idd dit is een heel mooi nummer! Tis dat ik (nog) geen dochter heb anders had ik het niet drooggehouden denk ik...
Supermooi nummer, heb zelf een zoon. Maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit Marco maakt echt liedjes die je gewoon raken. Vind z'n nieuwe cd erg mooi.