Hey meiden, Ik ben in Augustus gestopt met de pil... en de laatste cyclusmaand is onwijs raar verlopen en verlies nu al zo'n beetje 3 weken lang bloed. Kleine beetjes in de ochtend, en inmiddels is het nu heftiger geworden. Ben nu 2x bij de dokter geweest voor inwendig onderzoek en die heeft mij uiteindelijk doorverwezen naar de Gyn. 2 maart moet ik naar de Gyn voor verdere onderzoeken, maar nu is mijn vraag: Wat kan ik verwachten??? Hopelijk kunnen jullie mij wat meer vertellen over een bezoekje aan de Gyn. Liefs, Women
Denk dat ze dan inderdaad wat uitgebreider gaan kijken. Misschien dat een een soort uitstrijkje doen, een stukje weefsel weghalen om te onderzoeken. Gek dat de dokter niet kon zeggen wat er dan niet goed was... Succes!
JA idd wel gek ja... hij zei dat hij alle beide keren wel wat zag zitten in de baarmoedermond, maar hij kon niet goed zien wat. Hij dacht een ontsteking... maar dat was een gedachte, vandaar naar de Gyn.
Nou hopelijk valt het allemaal mee. Balen dan zeg dat je nog zo lang moet wachten... Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt!
Hey meid, Wat een vervelende cyclus... Je krijgt idd waarschijnlijk een inwendige echo, en er wordt naar je baarmoedermond gekeken via een eendenbek. Is wel een beetje koud hoor Maar ik zag er ook enorm tegenop, maar achteraf viel het allemaal reuze mee, het is misschien wat gevoelig maar pijn doet het zeker niet. Het is ook idd erg belangrijk dat je je ontspant tijdens de onderzoeken ( is niet altijd makkelijk). Suc6 en hopelijk valt alles mee Grts