Morgen krijgen we de uitslagen van de onderzoeken.Ben bang!!!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sannie1981, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

sinds de 2e miskraam in juni / juli lopen wij in het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken. ze hebben ze een chromosoomonderzoek gedaan en een bloedstollingsonderzoek. eigenlijk krijgen we 3 november hiervan de uitslag, maar het verhaal is nu als volgt;

het bloedstollingsonderzoek kon pas gedaan worden 10 a 12 weken na de laatste miskraam. dus dit onderzoek heb ik 1,5 week geleden laten doen. een week na het onderzoek kwam ik er achter dat we opnieuw zwanger zijn. naturlijk erg leuk, maar vooral ook spannend.

maar nu is het zo dat de uitslagen van het bloedstollingsonderzoek vals kunnen zijn, ivm hcg hormoon wat in mijn lichaam zit. dus op advies van de huisarts heb ik t ziekenhuis gebeld om aan te geven dat ik al weer zwanger was toen het onderzoek plaats vond, maar ik dit nog niet wist.

nu blijft de afspraak van 3 november gewoon staan, angezien ik dan 6,5 week zwanger hoop te zijn en we dan een inwendige echo gaan krijgen.

maar morgen ( maandag 25 okt) tussen 11.00 uur en 13.00 uur worden we gebeld voor de uitslagen van de onderzoeken. ik vond het telefonisch eigenlijk helemaal niks,maar de assistente gaf aan dat wanneer er misschien iets niet goed zou zijn, ze dan gelijk kunne beginnen met stappen ondernemen en er misschien voor kunne zorgen dat deze zwangerschap wel goed verloopt.

erg spannende dag dus morgen. ik ben gewoon aan het werk dan, dat is wel even raar. ik zal mijn collega's even op de hoogte moeten stellen dat ik gebeld ga worden en dat het een belangrijk telefoontje is. aangezien we eigenlijk geen telefoon op zak mogen hebben.

Duimen jullie voor mij mee dat het allemaal goed is???

Liefs Sannie

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Alleereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Pff, wat een verhaal zeg, ik zal zeker voor je duimen dat morgen alles goed is en natuurlijk ook dat de baby blijft zitten!!!!

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid!!! Spannend hoor, hoop dat alles goed gaat deze keer, is je echt gegund! Hopenlijk kan je snel van deze zwangerschap gaan genieten! Gefeliciteerd!

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Spannend zeg, sterkte morgen! Ik duim voor een goede uitslag voor jullie en dat je zwangerschap dit keer wel goed mag gaan!

5. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    we duimen hoor:)

6. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ik ben vanmorgen gebeld door het ziekenhuis. Ze hadden helaas nog niet alle uitslagen binnen. Maar datgene watt ze binnen hadden was allemaal goed. Ik moest mij niet te veel zorgen kaken over de rest. In principe krijg ik de andere uitslagen 3 november,mits er echt iets mis is. Dan wordt ik gelijk gebeld. Ik hoop zo dat deze zwangerschap nu eens gaat slagen.t blijft zo spannend voor mij. ga nog elke dag tig keer mijn onderbroek checken.laten we hopen dat drie maal scheepsrecht is. Liefs Sandra

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Fijn om te horen dat de uitslagen die binnen zijn goed waren in ieder geval. Dat geeft ook weer wat hoop voor deze zwangerschap! Ik kan mij goed voorstellen dat je het ontzettend spanning vindt deze zwangerschap en zal zeker voor je duimen dat deze baby blijft plakken!!!

Deel Deze Pagina