De titel zegt het al. Wie heeft de HTC One X en hoe bevalt die? Ik heb nu een iPhone 4 (daarvoor een 3GS), hij begint duidelijk ouder te worden en ik wil geen nieuwe iPhone. Dus na wat zoeken kwam ik op dit toestel uit. En dan in het wit. Wordt hij snel vies en krijg je de vlekken er goed vanaf? Wat zijn de voor en nadelen?
Mijn man heeft hem, en ik krijg hem straks want mijn eigen Desire is kapot. Ik vind het op zich een prettig toestel maar wel aan de grote kant. De camera ben ik niet zo over te spreken terwijl die heel goed schijnt te zijn maar de kleuren komen heel raar over op onze foto's. Verder is ie lekker snel en kun je er veel dingen mee. Wij hebben een zwarte dus geen idee over vlekken e.d.
Goeiemorgen, Ik heb nu een klein jaar de HTC one X en hij bevalt me goed, makkelijk in het gebuik. Gelukkig geen problemen met de camera, maakt mooie foto's. Zoals Eylem hier voor al aangaf, hij is groter dan de gemiddelde telefoon maar dat vond ik snel wennen. Het is fijn om een groot scherm te hebben vooral met foto's en filmpjes (terug)kijken. Ik kan niet echt zeggen dat er nadelen aan deze telefoon zitten, ik vind het een leuk hebbeding Wat betreft wit, ik vond het dramatisch. Ik heb mijn witte om kunnen ruilen omdat er een fabrieksfout inzat en nu dus nu een grijze/zwarte. Als hij eenmaal vuil was dan was het niet makkelijk schoon te maken. Ik heb nu bij mijn zwarte wat leuke achterkantjes bijgekocht, andere kleurtjes altijd leuk
Thanks voor jullie reacties. Dat wit zo snel vies zou worden daar was ik al bang voor. Wat jammer, want in t wit is ie wel leuk! Is dat ook met beschermhoesjes of gebruiken jullie die niet? En wat leuk dat je andere achterkantjes kunt kopen, dat wist ik niet. Meer ervaringen zijn heel welkom
Ik heb ook een one x en hij bevalt prima. Is lekker snel en aan het grote scherm ben je snel gewend, is best lekker hoor! Ik heb de witte variant en ik moet zeggen dat het best wel mee valt hoe vies hij wordt. Nu heb ik er nog een witte cover omheen zitten maar ook die is nog prima wit. Ik heb er dus absoluut geen probleem mee!
Ik heb sinds augustus een witte en die is nog spierwit. Ik gebruik een hoesje waar hij in kan blijven zitten als je hem gebruikt. Ben er heel blij mee. Grote is even wennen, maar nu zou ik niet anders willen.
Ik heb sinds september de grijzeHTC one X en ik ben er zeer tevrden over. Het is mijn tweede HTC toestel en ze doen het perfect.