Morgen ga ik heerlijk tot maandag naar Center Parcs het Heijderbos! Heb er echt heeeel veel zin in! We hebben een drukke tijd gehad. 2x in een korte tijd verhuisd,nu eindelijk ons heerlijke huissie gevonden haha,getrouwd 29-01-07,ook erg hectisch geweest uiteraard. We zouden geen huwelijksreis doen aangezien het huwelijk al genoeg koste maar nu kunnen we t toch niet laten om niet ff weg te gaan. Morgen gaan we een ruime week lekker naar Center Parcs! heb er zooooooo'n zin in! Lekker op vakantie met mn kleine boef en mn mannetje! Zal veel fotos maken en ze in mn ambum zetten als we terug zijn! Liefs!
Veel Plezier! dan zit je lekker dicht bij ons in de buurt.. ong.. 20 km! Geniet ervan! zeker die wildwaterbaan
Oe lekker zeg! Wij zijn daar ook geweest toen Finn 10 weken oud was. Wist je dat je daar kan babyzwemmen? Moet je je van tevoren voor aanmelden bij de receptie. Doen! Is echt een aanrader!
Leuk babyzwemmen Ik ga dat zeker weten doen Heb er echt vreselijk veel zin in! Dat t maar snel morgen mag zijn
Heeeeel veel plezier tijdens jullie soort van 'Honeymoon'! Ga maar lekker genieten samen! Groetjes Miep
Dank je wel! gaat vast helemaal goedkomen! Dacht gisteren eerst dat ik een griepje te pakken had ppfff Keelpijn,spierpijn,hoofdpijn enzo maar das nu helemaal over dus heb geluk denk ik Alles is gepakt en al. Zo nog ff gauw de winkel in en dan maar gaan. We kunnen lekker eerder t huisje in dus we gaan lekker eerder weg haha! Heb er echt zoooveel zin in! En uiteraard vertel ik hoe t was en zet ik fototjes in mn album neer Tot maandag Liefs!
Heel veel plezier, lekker genieten van elkaar en goed uitgerust weer terugkomen! Dan wacht er weer een grooooote stapel Centre Parcs wasgoed op je! Doei!