Ik ben een 26j mamma van een zoontje van bijna 2j. Ik ben naar mijn gynaecologe geweest omdat ik na meer dan een jaar proberen nog steeds niet terug zwanger ben. Ze heeft me clomid voorgeschreven. Graag zou ik weten wat ik zoal kan verwachten. Voor ik kan beginnen moet ik eerst wachten tot ik spontaan ongi wordt. (dit kan tot 3 maanden duren) Groetjes van zuurtje
wat je zoal kan verwachten zijn opvliegers... ik heb eigenlijk niet zo'n last van de clomid qua stemmingswisselingen maar heb volop opvliegers en dat is soms echt geen pretje meer maar ja neem het maar voor lief
Ik moet met clomid 50 mg beginnen op dag 2, dan moet ik bellen voor een echo op dag 14. Ik ben nog steeds niet uit mijn dipje na mijn bezoek aan mijn gyn. . De dag erna is het eigenlijk pas goed tot mee doorgedrongen wat het wilde zeggen dat ik clomid moet nemen om terug zwanger te worden.( bij mijn zoontje ben ik spontaan zwanger geworden). Ik heb al enkele keren geprobeert om er met mijn man over te spreken maar hij verandert van onderwerp of geeft geen antwoord als ik hem er iets over vraag. Waarom hij dit doet weet ik niet, normaal geeft hij overal een antwoord op als ik hem iets vraag. Verder kan ik er met niemand over praten want niemand weet dat ik niet meer spontaan zwanger kan worden. Ik hoop dat ik hier wat steun en een luisterend oor vind. Groetjes van zuurtje
Misschien kun je nog wel spontaan zwanger worden, maar willen ze alleen met Clomid de kansen vergroten. Misschien krijg je er een kortere of regelmatigere cyclus van zodat je beter weet wanneer je moet klussen. Verder kun je ook al je vragen stellen bij het andere 'eerste ronde clomid'-topic. Sterkte!