wat dat beteft wonen wij in een goed dorp. hier blijft t alleen bij herrie maken al begon t vannacht wel al om kwart voor 4 om vervolgens om half 6 weer verder te gaan. mn kinderen lagen er gister veel te laat in dus ik kon lekker uitslapen haha dus ben niet te vermoeid erdoor gelukkig
Hmmm was helemaal vergeten dat dat bestond. Hier nog nooit last van gehad in Heerhugowaard ook niet trouwens. Maar in Alkmaar weet ik wel dat ze iedereen ff flink pissig maken en daarna mag je eieren van je ramen en deuren gaan poetsen ook. Maar hier gelukkig geen last van.
Wat is eigenlijk de gedachte erachter? Ik snap er de lol niet van, maar dat zal wel komen omdat ik t helemaal niet ken....
Hier vannacht om 00.30 en 05.30 een gek in de straat met een achterlijk harde toeter op zijn auto/brommer/in de hand. Pas vanochtend viel het kwartje dat het luilak was. Hier in de straat wordt iedereen er gelukkig te oud voor dus ook stukken minder last in de nacht.
Ze begonnen hier om kwart voor 5 met een gastoeter.... Gelukkig gingen ze al heel snel uit onze straat weg en kon ik nog even doorslapen. Wel om half 7 nog wakker geworden van schreeuwende kinderen maar dat was al weer snel over. Ben blij dat er hier geen boter/kaarsen/eieren etc wordt gebruikt. Een beetje herrie vindt ik dan nog niet zo erg, maar de vernielingen en troep die sommige maken is echt niet leuk meer.