hoi hoi Ik heb nu een samsung galaxy gio. Maar die loopt telkens vast. dus wil nu een andere halen maar twijfel tussen de S plus en de Ace plus? Wie heeft ervaring met 1 van deze 2?
Er bestaat ook een s2 en als het goed is komt s3 dinsdag ook. Geen ervaring mee maar ik lees mee want ik wil graag weten hoe samsung is. Binnenkort mag ik verlengen vandaar.
ik heb effe een ace 2 gehad was ook fijn maar bij mij stond er duitse software op dus terug gestuurd daarna een samsung galaxy s pus gehaald bij de mediamarkt.....wat een geweldig toestel zeg! hij is sneller als de ace 2 ik heb nog nooit z,n fijn toestel gehad.
Ik heb ook de s plus. Super fijn toestel. Nooit problemen mee. Zit alleen geen flitser op, dus in het donker fotograveren is niet zo goed.
Ik heb ook een Galaxy S plus. Vind het een fijn toestel, snel internet en een mooi beeldscherm. Inderdaad geen flits, maar ik gebruik mijn toestel ook niet zo vaak voor foto's. Als je er veel mee doet, gaat de batterij wel maar anderhalve dag o f zo mee.
Ik heb net een galaxy s plus besteld, dus lees even met je mee. De galaxy s2 of s3 vind ik ook te duur moet ik zeggen. Heb de mijne trouwens via gsmtopdeal besteld, die viel mij erg mee qua prijs.
Ik heb ook de S plus. Op zich prima toestel. Wat ik wel een nadeel vind (schijnt een kwaaltje te zijn van de S plus werd me verteld door samsung) is dat als ik een sms wil versturen van meer dan 1 pagina dat hij m vaak niet verzend. gelukkig heeft iedereen bijna whats app, dus vind het niet zo storend dat ik een andere telefoon wil. Hebben anderen met de S plus hier ook last van?
Heb vanmiddag de s plus gehaald wat een fijn toestel. Veel fijner dan de gio er was nu ook galaxy s advance deze is wel met flits. Maar ja ik heb goed fototoestel en om daar nu 90 euro meer voor uit te geven vond ik niet nodig. Maar ben er heel blij mee.
S plus hier. Topding, en ben er echt op vooruit gegaan als je bedenkt dat het toestel hiervoor een Blackberry was haha