Morgen mag ik weer naar de gyn. Ben erg benieuwd hoe de echo er nu uit zal zien, op de Provera kuur heb ik niet goed gearegeerd ik heb steeds bloedingen tussendoor gehad en mijn cyclus is niet goed op gang gekomen... Heb ook steeds pijn in mijn buik en rug gehad. Vorige week woensdag moest ik toch beginnen met de clomid van mijn gyn en hier heb ik Zondag de laatste van ingenomen. Ben benieuwd wat voor werk de clomid gedaan heeft en wat de vervolg behandeling zal zijn..Mijn vriend gaat morgen ook mee hij heeft vrij van zijn werk dit wordt zijn eerste bezoek aan de gyn. Liefssss
Zo meiden ik ben net weer terug. Op de echo was nog niet veel verandering te zien, de clomid zal zijn werk nog moeten doen, ik moet zaterdag wederom terug voor een echo en ik zal de komende 2 weken om de 3 dagen naar het zhuis moeten om de vorderingen goed in de gaten te houden..Pffff...ben toch wel wat teleurgesteld Mijn gyn heeft me voorbereid op een heel lang proces met veel hormonen Zit er toch wel heel erg mee , ik wil zooo graag maar het lukt gewoon niet. Natuurlijk sta ik nu wel onder controle en zal het ook allemaal zijn tijd nodig hebben..maar zit er toch even door. Liefsss
Jammer meid, dat het niet veel veranderd was mbt je eitjes. Kan mij voorstellen dat je flink teleurgesteld bent. liefs LIEK