In de kruidvat folder staat leuke baby dingetjes te koop... Rompers, pyama's, slaapzakker, lakentjes, speelgoed en ook in de aanbieding zijn luiers en verzorgings spullen. SHOPSE!
heb nog geen folder gezien hier... hebbuh hebbuh!! en shelde.. heb het 9 maanden uitgehouden met niks kopen hahaha en vorige maand heb ik het toch gedaan!
Oh ja, maar ik heb al een heleboel gekocht de afgelopen 1,5 maand... Heb al zo'n 25 stuks kleding en morgen komt m'n teigetje 1,2,3 En we zijn nog niet eens begonnen...
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 0000000032 zo hier dan je folder hihihi veel kijk plezier
nou jaaaaaaaaaaaaaa ik was vandaag in de kruidvat, en heb er waarschijnlijk gewoon overheen gekeken( nou is die kruidvat wel een "ZOOI-kruidvat" ) morgen nog maar es kijken (10 min lopen )
Vandaag nog 2 rompertjes en een zomerbroekje (5euro) gekocht. Vond er verder voor de oudere baby's niet zoveel tussen zitten. Voor de mensen die nog van alles in huis moeten halen was er wel veel.
nou ik ging vandaag dus ff wat halen.. ze hadden bijna niks meer... gelukkig nog wel 1 dekentje (wat ik graag wilde) maar de slaapzakken, de was-omhulsel dingen (hahah) en rompertjes waren allemaal weg... alleen die slabbetjes waren er nog
ik heb een paar van die dingetjes van miijn moeder gekregen vandaag . ze belde me op en zei dat ze een kadootje voor me had. ik heb slabbetjes gekregen en rompertjes en slofjes in de kleur wit en appeltjesgroen dat kan een jongen en een meisje aan. Vond het heel leuk.