Ik hoop dat ik de link goed heb gekopieerd... maar ik heb dus zelf aan de hand van verschillende lijsten en zelfs een lijst via een kraamverzorgster een uitgebreide lijst gemaakt! Het is niet zo dat je alles nodig hebt, maar vrijwel ALLES staat er wel op.. misschien vergeet ik iets of misschien staan er onzinnige dingen voor jou persoonlijk op, maar handig issie wel! Als ik echt iets belangrijks vergeten ben, laat het me dan weten, a.u.b. Ook erg handig met afvinken! http://members.home.nl/niki-savelkoul/u ... t_leeg.pdf
Volgens mij is het super compleet. Ik zie alleen onderaan staan babyrompertjes maat 40 en 50. Maat 40 zou ik niet kopen, tenzij je er echt vanuit gaat dat het een prematuurtje gaat worden. Ik zou het gewoon bij 50 en 56 houden.
Ik ben hem ff aan het printen, leest net zo makkelijk gordijntjes /rolgordijnen snap ik ff niet. (heb aan 1 rolgordijn genoeg en zo zijn er nog wel wat meer dingen die ik niet nodig heb, of waar achter staat 3 x terwijl je er aan 1 ook genoeg heb, maar tis wel een makkelijk lijstje! wat niet goed is kras ik gewoon door!
Ja, dat laatste van het ziekenhuis, dat heb ik helemaal overgenomen van een website, daar heb ik ook niks aan veranderd. Ik heb ook geen maatje 40 gekocht... dan maar iets te groot, als de baby iets kleiner is... toch?
@ senna: Nou, ik ben bij heel veel dingen ook van mijn eigen situatie uitgegaan (ik heb 3 ramen), net zoals de leg/hangkasten, daar staat 4... daar ben ik gewoon uitgegaan van mijn eigen kamertjes. Daar moeten jullie maar eventjes doorheen kijken..
is tog wel handig, dat je er ook zetten, aanwezig of niet! want heb nu al ergens 5 verschillende lijsten, nu kan ik deze gewoon gebruiken! dusz thanks..
Oh heerlijk, ik ben gek op overzichtelijke lijstjes! Natuurlijk had ik er zelf al een maar vergelijkingsmateriaal is altijd handig. Bedankt voor het delen dus!
4 hang/leg kasten? mag je wel een super grote baby kamer hebben hihihi maar idd makkelijk lijstje staan geen onzinnige dingen op zo gauw ik kon zien
Ja, ik heb een hang/leg-kast die bij het kamertje hoort. En er staat nog een hele grote boekenkast op, met ook eigen spulletjes erin (foto-albums e.d.) Deze kast is nog van mijn vorige flatje, toen we nog niet samenwoonde. Omdat we deze kast toch kwijt moeten en hij best wel bij de kinderkamer past en de kinderkamer idd groot genoeg is, hebben we hem maar op de kinderkamer gezet, hij is pas halfvol, dus daar kunnen we straks veel speelgoed e.d. in kwijt! Altijd handig, wat extra opbergruimte... Maar we hebben idd een grote babykamer.. zie mijn fotoalbum! Gr. Niki
hoi ... ik heb de lijst ook gelezen en hij ziet er idd vrij compleet uit.. alleen heb ik een tip.. ik zou op sn minst 12 rompertjes gereed hebben omdat je waarschijnlijk ongeveer 2-3 op een dag nodig hebt en dan hoef je niet elke dag te wassen ook voor washandjes zou ik er een stuk of 12 hebben je pakt er al snel 1 ze zijn toch handig die dingen... heel veel plezier met kopen