Ik had zo gehoopt dat ik deze keer niet ingeleid zou hoeven te worden.. Maandag laatste controle bij de gyn, krijg ik te horen dat ik al 3 (!) cm ontsluiting heb, baarmoedermond volledig verstreken en verweekt... Gyn heeft me nog stevig gestript. Dus ik had goede hoop dat ik de inleiding (gepland aanstaande vrijdag) voor zou zijn Maar er rommelt helemaal niets... Zou ik nog durven hopen? Iemand ervaringen? Als ik vrijdagmorgen nog niet aan het bevallen ben, word ik uiterlijk dan ingeleid (medische reden).
Geen ervaring, maar ik wil je succes wensen! Of 't nou vanzelf op gang komt of niet, nog even en je hebt je wondertje vast!
@ Nathaliejj: Dat is waar .. ik zou het nog bijna vergeten, zo gefocust ben ik op de vraag 'wel of niet ingeleid worden'. Beetje jammer... Dank je wel.
Ik heb wel ervaring met inleiden, maar niet met jou situatie. Hoop dat het nog begint. Gaan ze niet gewoon eerst alleen je vliezen breken zonder opwekkers? Scheelt wel dat je geen 'voorprogramma' meer hebt. Uiterlijk vrijdag bevallen. Heel veel succes en ik duim voor je.
Ik heb geen succes verhaal. Bij mij deed t niks en mn vliezen breken deed ook niks, evenals t infuus... Nouja, dat deed erg weinig.
Ik zou vragen of ze je nog een keer kunnen strippen. Bij de eerste stond er een een inleiding gepland en de vlos heeft me 3x geprobeerd te strippen. Het zat nog potdicht dus dr 1e keer heeft ze de boel geprikkeld. Daarna was er een vingertop ontsluiting maar gaf alleen wat buikkrampjes. De 3e keer heeft ze me op zondagmiddag gestript en s avonds begon het. De volgende dag zou ik ingeleid moeten worden. En kunnen ze anders niet je vliezen breken? Als er toch al ontsluiting is.....
3 cm ontsluiting kun je zo 2weken mee rond lopen. ik had bij mijn dochter ook al 3 cm toen ze gingen inleiden. (ook medich) heb het er laatst met mn vlos over gehad aangezien ik zoals het nu staat niet hoef te worden ingeleid ofwe het dan allemaal wel gaan redden ( moet op tijd in het ziekenhuis zijn ivm ab kuur tijdens bevalling) de vlos gaf aan dat ik nu al ontsluiting zou kunnen hebben
ik bedoelde het niet verkeerd hoor. succes met de laatste loodjes, en ik hoop dat alles vanzelf op gang komt.
Ik heb zelf geen ervaring maar een vriendin is 3x gestript, had ook 3 cm maar is toch met 42 weken ingeleid omdat het niet vanzelf begon. Wat er ook gaat gebeuren, succes met bevallen!
Voor de bevalling van mijn zoon had ik ook al 3 cm ontsluiting en moest toch (medisch) worden ingeleid. Was van te voren ook al regelmatig gestript. Hielp alleen om m'n slijmprop te verliezen. Doordat ik al vroeg voorweeen heb gehad zijn ze wel pas vanaf 41 weken gaan strippen. Ze konden meteen vliezen prikken, helaas legden ze meteen ook het infuus aan (wel op de minimale dosering) waardoor ik in een weeenstorm terecht kwam. Gelukkig hebben ze het infuus snel uitgezet, want het was mn voor m'n zoontje veel te snel. Hij was er met 2,5 uur.
@2debaby: Dat lijkt mijn bevallingsverhaal van de eerste wel. Het ziet ernaar uit dat ik morgen toch gewoon ga worden ingeleid, er rommelt verder helemaal niets. Inderdaad ook slijmprop verloren, maar dat was met de eerste ook gebeurd en betekende toen evenmin wat. Ze gaan nu sowieso eerst mijn vliezen breken en dan een paar uur wachten voor ze het infuus aansluiten. Ben benieuwd ... Krijg er nu ook wel weer zin in!
Dank dames. Ik zit nu in mijn 'bevalsuite' in het nieuwe ziekenhuis hier te wachten tot de dames van de dagdienst de boel gaan opstarten. Spannend!
Ja ik heb ervaring. Zelf mijn vliezen waren gebroken en nog gebeurde er niets! Na 2 dagen ben ik ingeleid