Hallo dames, Voor ons begint morgen waarschijnlijk het ICSI-traject... Als ik ongesteld word (had ik vandaag al moeten zijn..) moet ik morgen bellen, en dan maar hopen dat we mogen starten. Niet dat we te horen krijgen dat ze voor deze x vol zitten en dus volgende x aan de beurt zijn... Ben zo ontzettend zenuwachtig, ben af en toe gewoon aan t trillen. Vietje.
Ik wil je heel veel succes wensen en dat je dmv deze behandeling maar snel zwanger mag raken. Liefs wolly
ik wens je ook heel veel succes!ik hoop dat je morgen ook gewoon aan de beurt mag zijn,en het liefst hoop ik eigenlijk voor je dat je ongi niet komt voor 9 maanden lang sterkte!en groetjes mounia
Hoi Vietje, Helaas welkom op dit gedeelte van het forum. Tussen de vruchtbaarheidsbehandelingen staat een groot IVF/ICSI topic. Ik zou zeggen, sluit je gezellig aan. Heel veel succes alvast tijdens jullie ICSI behandeling. Groetjes, Elvira
Heel veel succes meid! Is je ongi inmiddels al aangekomen? Al die maanden wil je ze niet zien en nu kan je zeker niet wachten (had ik in elk geval wel). Nou, zet hem op! Elmo
Nou zoals verwacht ben ik gewoon ongi geworden. Heb t ziekenhuis gebeld en word vannmiddag teruggebeld voor echo e.d. mag dus starten! Was teleurgesteld dat ik ongi werd, maar ook opgelucht, weet nu waar ik aan toe ben. Vind t allemaal erg spannend! Bedankt voor jullie lieve reacties! Zal jullie verder op de hoogte houden op t IVF/ICSI topic. Liefs, Vietje
Nou meid, fijn dat je kan starten. Tuurlijk, altijd teleurstellend als je dan toch weer ongesteld wordt,.... je hoopt het natuurlijk wel nog, zo op de valreep. Heel veel succes met jullie eerste poging! Elmo