Ik heb morgen onze 20 weken echo! Ben superblij dat we onze kleine weer te zien krijgen maar ben toch ook best wel bang... Krijg je gelijk te horen als iets niet goed is eventueel of geven ze dat later aan??
Hoi Kelleyy, is altijd ff spannend die echo. Had ik ook hoor! Maakte me ook zorgen om van alles en nog wat. Als er iets zou zijn wat niet goed is, dan zeggen ze dit meestal gelijk en hoef je dus niet in spanning te zitten. Maar jij krijgt vast een mooi en gezond babytje te zien Geniet ervan ook al is het een beetje een "saaie" echo! Tenminste dat was ie bij mij wel. De meeste tijd heb ik niet eens begrepen waar we naar zaten te kijken hahaha. Liefs sas
Als er iets is hoor je het meteen maar volgt er altijd een gesprek met je verloskundige. Zij doen pas een echte uitspraak. Ze gaan bij de echo de lichaamsdelen per stuk opmeten en dan hoor je meteen dat het op schema zit. Bij mij toen (20wk 2dgn) was het hoofdje 20.0, hersenhelftjes 20.2, buikje 20.5 en beentje 20.3. Probeer het te onthouden, dat is wel een tip, anders vraag je het je erna nog zo af. Veel plezier/succes morgen, het is vast allemaal goed.
Veel succes en plezier! Wij hebben morgen ook de 20-weken echo, ik vind het ook erg spannend maar heb er ontzettend veel zin in!
veel succes en plezier, ze kijken van alles na en als er iets niet goed zou zijn hoor je dat ook gelijk....
Spannend he!! Ik mag morgen ook... heb nu al de zenuwen. Dit kindje heeft al zo'n nare start gehad. ( lang verhaal, ben alleenstaand nu) Daarnaast zie ik eruit alsof ik net 13 wk zwanger ben..Dus hoop zo dat de kleine het goed maakt. Hoe laat mag jij? ik om 11 uur
Je buikje zegt niets over het kindje!! Wij mogen om 10.20 uur!! Spannend! Succes zo voor ons beiden en laat wat horen!!
Hoi hoi!! De echo is helemaal super gegaan! Alles zag er goed uit! Buikje en beentje opgemeten! Allemaal precies 20 weken..Ze konden alleen zn hoofie nog niet opmeten omdat hij er niet goed voor lag! En ook ze neusje en mondje (hazenlipje) konden ze daardoor niet checken! Moet volgende week terug! Maar och,,als dat het is! ..
hey hey ik ben ook geweest, alles prima. Goed op schema qua groei. Moet alleen volgende wk terug om het maagje te bekijken, dat was nu niet gevuld en dat wilde ze wel graag checken. daarnaast met 28 wk nogmaals om te kijken hoe mijn placenta ligt, want voor nu ligt het wat vreemd ofzo. Snapte er niet veel van, maar ze maakte er ook geen probleem van dus zal niet zo ernstig zijn dan. ik krijg een meisje!!
Dames wat fijn dat jullie echo's goed waren. Super8)! Ik heb mijn 20 weken echo morgen om 10.15u. Wekenlang heb ik afgeteld maar nu het zo dichtbij komt, vind ik het gewoon te spannend. Ik wil heel graag mijn kindje zien maar ik ben toch wel zenuwachtig nu. Dus fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad. Het stelt mij op een of andere manier toch een beetje gerust. Groetjes Gwen
Hi Super dat jullie echo's goed waren!! Ik mag straks weer heen eindelijk!! Heb er heel veel zin in maar we moeten pas om 15;00 wat duurt dat wachten toch lang!!!!!!!!!!!!!!! Gwen;succes straks geniet ervan!!! liefs Emni
Vanochtend heb ik een goede echo gehad. Alles zag er goed uit en keurig op schema. Echt geweldig om je kindje zo te zien hoor. Het is toch maar mooi hoe ze alles kunnen bekijken. Succes voor iedereen die nog moet. Geniet er maar van, voor je het weet is het weer voorbij. Groetjes Gwen
Hi Wij zijn er ook net weer van de echo!! Super wat is het toch elke x weer bijzonder !! Alles was goed en hij/zij ligt een week voor op schema was ook al 430gram!! 21 juni mogen we weer dan hebben we de pretecho heb er nu al zin in!! Voor de rest; ook allemaal veel plezier en succes!! Liefs Emni
@ emni fijn dat alles goed was! en idd het is echt heel bijzonder. Veel kijkplezier alvast gewenst voor 21 juni. Groetjes Gwen