Morgen mijn eerste echo !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jippeltje, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

23 jul 2007
    122
    0
    0
    Oooooooooo ik ben me toch een partij zenuwachtig....

Niet voor de onderzoeken of iets dergelijks, maar ik wil zoooooo graag het hartje zien ! En ik ben pas gerust als ik het gehoord heb.

Mijn zwangerschap loopt tot nu toe eigenlijk vlekkenloos.
    Ben wel erg moe en plas vaak, maar voor de rest is er niks aan de hand.
    Geen buikpijnen, steken of bloedingen gehad, is dat een teken dat het gewoon goed gaat met mijn hummeltje ?

O ik wou dat het al morgenvroeg was en dat we het hartje zagen...

:( geduld

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hoop inderdaad voor je dat je het hartje zult zien...

Dat je niets voelt of dat een goed teken is weet ik niet natuurlijk.. Ik had tot 8 weken ook een fijne zwangerschap. Maar bij 8, 5 week kreeg ik een miskraam. Terwijl de laatste 2 weken de symptomen alleen maar toegenomen waren. Maar er zijn gelukkig ook heel veel mensen die gewoon een fijne zwangerschap hebben (meer wel dan niet zeg maar)... Komt vast goed met jou!

X SAM

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Jippeltje, hartstikke spannend zo'n eerste echo. De tekenen die jij omschrijft zijn heel positief en de meeste meiden krijgen een mooi kloppend hartje te zien bij hun eerste echo.

Ik wens je heel veel succes en bovenal plezier toe bij je eerste echo.
    Kan me zooo voorstellen dat je de klok vooruit zou willen kijken.

Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Liefs en hopelijk kun je toch lekker slapen vannacht;),
    Marla

4. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

En ben je er al geweest? spannend ik moet volgende week donderdag voor de eerste echo ben dan als goed is 11,5 week.. heb een mk hiervoor gehad dus ze weten niet zeker hoe ver ik ben. Ik ben heel erg bang voor dat het hartje niet klopt of dat het een lege vruchtzak is ofzo... maar ja we zullen zien. Ik ben met 9 weken voor intake geweest en toen hebben ze met een doptone geprobeerd te luisteren naar het hartje helaas was er toen niks te horen.. Jij bent nog korter dan 9 weken dus de kans is groot dat het nog niet te horen is geloof ik... maar een echo is weer anders dan een doptone, via een echo kun je sneller wat horen dus ik weet het nie zeker.. succes! lfs cherry blossom

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij zijn vanochtend geweest voor de echo.
    Ik was behoorlijk nerveus helemaal toen ze behoorlijk aan het zoeken waren, op het begin zagen ze niets kwam door mijn waarschijnlijk te volle blaas, moest dus eerst even plassen en hup daar ging dat ding er weer in. Weer zoeken en daar zagen ze de baarmoeder, het vruchtzakje en uiteindelijk ook de kleine!

De uk ligt behoorlijk achterin waardoor het wat lastiger was om de kleine goed op beeld te krijgen maar na wat "gevroet" is het gelukt en zagen we heel duidelijk het kloppende hartje.

We hebben ook nog drie foto's mee gekregen waarvan 1 foto echt zo super duidelijk is, je ziet echt het hoofdje maar ook de armpjes en beentjes zag je er al aan zitten.

Zo prachtig we zijn nu helemaal in de wolken. Dit is toch die extra bevestiging die je doet laten beseffen dat er een klein wonder in je zit!

Ik zou zeggen geniet er van, schrik niet meteen als ze het niet direct zien, ga eerst even goed plassen, en vraag, vraag alles wat je wil weten aan de gynaecoloog daar zijn voor hoor!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou super meid! Bij mij was het idd eerst ook even goed zoeken! Is wel heel spannend..Maar jij hebt een mooie afsluiting iig! Geniet ervan!

X Sam

7. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

23 jul 2007
    122
    0
    0
    We zijn geweest en YES YES YES

EEN PRACHTIG KLOPPEND HARTJE GEZIEN EN GEHOORD !

inwendige echo gehad, niks van gevoeld, helemaal niet eng ofzo.

GEWELDIG , we waren helemaal ontroerd en mijn man stond met tranen in zijn ogen, in mijn hand te knijpen...

De gyn zei dat alles er keurig uit zag en ik ga 5 november voor de volgende echo en bloedonderzoek.

IK ZIT OP EEN ROZE WOLK.....

8. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Wat fijn!
    Mijn ervaring was minder niets te zien alleen een
    leeg vruchtzakje :cry: Moet de 29e teryg voor een 2e
    termijnecho. Ik ben alleen bang dat er weer niets te zien is.
    Kan ook nergens anders aan denken pfffffffff
    Maar goed kan niet meer doen dan afwachten tot
    volgende week vrijdag :(

9. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ik ben vandaag geweest. Was een beetje zenuwachtig, maar het viel allemaal reuze mee. Ook de inwendige echo. Over 4 weken de volgende echo! Yoehoeee! :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Essiegirl.
    Je bent nog maar 6 weken, dus het is heel normaal dat je alleen nog maar een vruchtzakje ziet. Het over 2 weken is er vast veel meer te zien!

X Sam

11. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ik hoop het meid ;)
    Bedankt voor je oppepper, zat er vandaag helemaal doorheen
    lekker veel gehuild weer :oops:

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ken het gevoel meid! Kop op! Het komt vast wel goed..

X SAM

Deel Deze Pagina