Hall allemaal, ik heb een vraag die me al een aantal weken bezig houdt. Hopelijk zijn er hier meiden die me wellicht kunnen helpen. December 2006 ben ik gestopt met de pil. Daarna ben ik ongesteld geworden op 25 januari, toen pas weer op 2 april en de laatste keer tijdens vakantie op 4 augustus (voornamelijk bruin bloed). ...omdat mijn cyclus zoooo onregelmatig is, ben ik nu ontzettend benieuwd wanneer ik "bevrucht" zou kunnen zijn. Ik ben namelijk zwanger! Op 25 augustus heb ik een test gedaan, die was negatief en op 26 september bleek ik zwanger. Op 3 oktober heb ik een eerste echo gehad en toen was ik 6 weken en 5 dagen zwanger. Uitrekendatum 23 mei 2008. Nu is dus mijn vraag; moet ik uitgaan van deze "uitrekendatum" of toch van mijn 1e dag van laatste menstruatie? Met name omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had. Ik kom er zelf niet zo goed wijs uit, ook niet vanwege de "twee weken erbij".... Wie kan me alsjeblieft helpen? In ieder geval al hartelijk bedankt voor de genomen moeite! Giraffe
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap Ik denk dat je gewoon moet uitgaan van de gegevens van de echo. Deze zijn meestal wel heel betrouwbaar. En ze hebben als het goed is toch het vruchtje opgemeten? Dan kunnen ze wel goed bepalen hoe lang je zwanger bent hoor!
denk dat je t beste van de echo uit kan gaan! omdat je cyclus zo onregelmatig is is het moeilijk vast te stellen!