Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie babykamers eruit zien. Heb net die van Linda gezien en die vond ik erg gaaf. Ik wil zelf misschien een winnie de poeh thema doen en anders geen thema denk ik... Ik hoop jullie kamertjes te mogen bewonderen. Groetjes, Sandra
Selaam Omdat we de baby kamer pas over 2 mnd klaar is heb ik nog geen foto's maar zodra de kinderkamer klaar is dan krijgen jullie de foto's wel te zien. De meubels zijn al gekocht en komen over 7 weken. De kleur is licht bruin. De muren worden licht groen geverft en spulletjes enzo worden ook groen met wit. Ik heb al groenbadje.
Oh wat een mooie dingen hebben jullie voor de beebs! Linda, wat een leuke spiegel hebben jullie! En zo'n ronde box vind ik ook erg mooi! Mirna, leuk, die groene muur! En mooie spulletjes, met die voetafdrukjes! Mooie kamer hoor!
Ook in mijn album een fotootje, alleen nog "onaangekleed" ivm de poezen die anders het bedje helemaal in beslag nemen...
Op mijn site, in het fotoalbum, staan wat foto's. Kamertje is gebasseerd op Kikker en Vriendjes, van Max Velthuijs.
Sjalleke, de rechter wand ziet er erg gezellig uit (naar wat ik kan zien). Nu de aankleding, zonder poezen. Carmen, leuk een kikker kamer! Gaaf ook die knuffels ervan! Bedankt weer voor de leuke kamers en inspiratie!
Ik vind de babykamers erg mooi ingericht en zo zie je maar dat iedereen zijn eigen kleur/inspiratie/thema etc heeft. Wij zijn hard aan het klussen en het is bijna klaar nog even de laatste dingetjes. Op 8 juni wordt de babykamer geleverd en dan zal ik zeer zeker wat fotos plaatsen.
Wij hebben onze inspiratie opgedaan door gewoon in babyzaken rond te lopen. Daar richten ze kleine kamertjes verschillend in en TJAKKA! Daar zagen we een appeltjes groene muur. Dat was m
ik zal wat foto's op de site van iris zetten.... in het fotoalbum! www.iriswielstra.beebiesite.nl update: staat erin!
Kheb al ideen genoeg in mijn hoofd voor de babykamer maar we hebben nog tijd genoeg om rond te kijken, maar hier doe ik zeker nog meer ideen op
Wij hebben ook nog tijd genoeg hoor. We zijn nog niet eens begonnen Agnes, mooie kamer! En ook al van die leuke groene en blauwe kleurtjes. En lieve pooh knuffels Kathy, ook al leuke pooh spulletjes! De behangrand vind ik ook erg leuk!
zo leuke kamertjes hoor!!! en djara wat een ontzettend mooi muziekje op de site van je kleine ben nu hardstikke doof, had mijn speakers op het hardste staan.. had eig ook geen muziek verwacht wij hebben ook 1 lime groene muur.
Heb vandaag ook wat foto's in mijn album gezet! De kamer is nog niet helemaal klaar, maar het begint er al op te lijken, toch? We willen als basis de kleuren (brandweer)rood en limegroen-tinten gebruiken... Ik sta er nu elke avond als ik mijn tanden aan het poetsen al te dromen... Liefs Niki
Wat een mooie babykamertjes allemaal! Ik heb ook een paar foto's op mijn site staan...moet wel nog wat dingetjes ophangen (schilderijtjes enzo)
hai, wow niki jullie hebben ook een gaaf kamertje gemaakt zeg! heeel leuk. en ik ben helemaal weg van die sterrenlamp van selin! echt heel lief..... ons kamertje staat nu ook in m album! moet alleen nog een beetje aangekleed worden! en de klamboe moet nog boven t bedje gehangen worden...