Hallo dames, Wij zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van een broertje of zusje voor ons zoontje.. Zo spannend allemaal, we hopen zo dat het allemaal goed mag gaan Leek me leuk om eens van forum over te stappen dus ik ben nieuw hier! Ik heb etos zwanger worden pillen afgelopen maanden geslikt. Er zou hier een middeltje inzitten wat er voor zou kunnen zorgen dat je wat regelmatigere cyclussen krijgt. Nu ik zwanger ben vraag ik mij af of ik dit nog mag gebruiken. Ik heb een tijd geleden daar iets over gevonden via google maar ik word er niet meer wijzer van Wie kan me helpen? heb nog maar 2 strips.. maar vind het gewoon zonde om weg te gooien
Je mag ze blijven gebruiken, maar er zat wel van een bepaalde vitamine, geloof vitamine d, te weinig in, dus dat moet je dan aanvullen. Daarom ben ik meteen overgestapt naar een multivitamine voor zwangeren.
volgens mij staat op het doosje dat je ze nog 3 maanden mag blijven slikken als je weet dat je zwanger bent. en gefeliciteerd
Ik heb juist begrepen dat je ze niet meer gebruiken nadat je zwanger bent, omdat ze dan de kans op een mk zouden verhogen. Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen dan.
als je zwanger bent kan je overgaan op zwangerschaps pillen met vitamine . Waarom nog doorslikken? Het schijnt ook niet goed te wezen
Eens! Er zit namelijk wel een kruid in die pillen verwerkt (Vitex Agnus Castus ofzoiets) wat je cyclus reguleert. Geen idee wat voor effect het kan hebben op een prille zwangerschap. Ik zou het risico in elk geval niet willen lopen. Waarom ga je anders niet over op Etos Zwanger Zijn capsules? Want die bestaan ook volgens mij, EDIT: Vitex Agnus Castus wat door die Zwanger Worden pillen zit, mag inderdaad absoluut NIET gebruikt worden tijdens een zwangerschap! Zie deze info over dat kruid onder Waarschuwing: Bonusan Vitex Agnus Castus Extract Capsules 90CP | voordelig online kopen | De Online Drogist https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/7929/Vitex-Agnus-Castus-1000mg-Lamberts-60-tabletten
ik zou ze niet blijven slikken, stap over na andere pillen van de etos zou ik zeggen. Heb ook gehoord dat je er een mk van kan krijgen.
Het heeft inderdaad niet alle vitamines voldoende die je wel nodig hebt in je zwangerschap, daarom was ik ook overgestapt naar puur mamma van vs, anders moet je alsnog 3 soorten slikken..
Ik had ook nog wat over, maar ben ermee gestopt en over gegaan op de "echte" zwangerschapsmultivitaminen. Er zitten namelijk een paar andere vitamines in die ik belangrijk vind