ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger. Vandaag en gisteren heb ik gewerkt in een winkel dus redelijk wat gelopen en gestaan. Nu merk ik dat ik steeds steken links onder in mijn buik heb. Steeds op de zelfde plek. Is dit normaal? Maak me best wel zorgen
Denk dat het bandenpijn is, is normaal! Kan heel pijnlijk zijn! Rustig aan en luister naar je lichaam. Als je er last van blijft houden en ook last van rug/bekken krijgt kan je kijken of de fysio je wat kan ondersteunen.
ow ik dacht dat bandenpijn een paar lichte krampjes was. Ik wist helemaal niet dat dat echt pijnlijk kon zijn. Als ik mij erg druk maak krijg ik inderdaad ook last van mijn onderrug maar ik hou het dan wel in de gaten. Woensdag eindelijk de 12 weken echo met 13+4 dan geef ik het ook aan bij de arts. Ben nu wel weer wat gerustgesteld. Bedankt!!
Ik heb het ook nog steeds wel! Bijvoorbeeld als ik moet niezen, moet ik echt mn benen optrekken omdat het anders een flink stekende pijn geeft! Probeer acute bewegingen te vermijden Ik heb al sinds week 18 bekkeninstabiliteit en ischias, bij mij trekt dat naar mn rug (SI-gewricht, die 2 kuiltjes in midden van onderrug), bil, lies, been, bekken.. nouja, heel vervelend dus! Dus als je last krijgt daarvan, kan een goede fysio of bekkentherapeut je oefeningen geven en het wat behandelen. Bij mij komt het ook als ik teveel gedaan heb! Veel succes met de echo woensdag!!