vraagje over echo,s

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by iniminie, Nov 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik ben nu 2maal bij de gym geweest om te kijken of deze zwangerschap goed zit,wegens me vorige miskramen
    nu na 2 keer checken ziet het er zo prima uit dat ik terug ga na vk verlopig tot 32 weken
    komt het er nu op neer dat ik dan nu enkel de 20weken echo nog krijg?en niks meer tussendoor?
    als dat zo is,ga ik maar is pretecho,s plannen voor tussendoor,moet er niet aan denken dat ik nu gene echo,s meer krijg 10weken lang :rolleyes:

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Ik heb met 12 weken nog wel een echo gehad, maar daarna met 20 weken weer. Bij de verloskundigepraktijk hebben ze hier maakte ze zelf geen echo's, maar als de verloskundige bij jou dat wel zelf doen heb je misschien wel kans op vaker een echo.
    Ik heb met 6 maand een pretecho gehad, was echt super mooi omdat het kindje al bijna 'af' is. Ik snap dat je vaker een echo wil, maar die pretecho's zijn wel duur, ik moest 100 euro betalen (incl. dvd).

3. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ja ik weet dat het dur is ja,maar wil echt niet volle 10weken wachten tot ik weer is een echo krijg,ben al zo onzeker als wat :(
    nee me vk zelf heeft geen echo aparatuur, :x dus ik denk daarom echt dat ik niks meer krijg tot de 20weken,vin dat wel erg lang zeg,volle 10weken
    dus ik denk dat ik rond de 15a16 weken een pretecho doe en rond 27a28 weken nog een keer

4. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Ik kan me het goed voorstellen dat je geen 10 weken wil wachten op een volgende ochtend. Ik heb geen miskraam gehad voor die tijd en ik was al onzeker, ik kan me voorstellen dat jij dan helemaal onzeker bent.
    Is het misschien een idee om zo'n angel sound te kopen, dan kun je wanneer je maar wilt het hartje luisteren. Weet zo niet wat het kost, maar dan kun je wel je onzekerheid een beetje wegnemen.

5. Trees

Trees Niet meer actief

De vk waar ik heb gelopen had ook geen echo-apparatuur, maar ze had wel iets met een andere praktijk geregeld voor echo's. Ik zou je zorgen bij de vk neerleggen en vragen of het via haar toch mogelijk is om ergens een echo te krijgen. Ik vind dat een vk iemand met jouw voorgeschiedenis daar serieus in moet nemen en als het enigzins mogelijk is een 'geruststel-echo' aanbieden. Als ik ooit zelf zover kom, zou ik dat eigenlijk ook wel een beetje verwachten.

6. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    @ mamavj2008
    ja als het goed is krijg ik deze dinsdag binnen :D kadootje van me vriend,om me idd gerust te stellen,dus dat is al een stap verder,maar wil toch ook graag weten of alles goed groeit enzo, ;)

@Trees
    ja ik moet er 5 dec weer naar toe,de vk,en ga het zeker voorleggen ja,is zeker een goed plan,voel me dan wel een zeur,maar heb hier een raar gevoel bij,ff 10volle weken wachten.
    de gyn zei bij 8 en 10 weken,het is prima in orde,je mag weer naar de vk,ja oke,ik ben heel blij dat het goed zit,maar wil dat tussendoor ook nog wel ene ker bevestigd krijgen ja,ik ben altijd bang dat ze dan zeggen de 5de dec,je hebt toen toch gezien dat het goed zit,dus je hoeft je niet druk te maken,vindne jullie het ook lang?10weken wachten?ookal had je geen miskramengeschiedenis?

7. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai hai,
    Ik had het ook aan me verloskundige gevraagd, maar zij zei dat als je het hartje kan horen je toch wel gerustgesteld bent. Eerlijk gezegt is dat bij mij ook zo. Ik heb thuis ook een angelsound.(heb gister voor het eerst het hartje gehoord) Verder heb ik met 16 weken wel een pretecho.. maar dat is vooral omdat we hopen het gelacht dan al te kunnen weten :p!
    Sowieso kan je Vlk je het hartje toch laten horen?
    Liefs

8. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ja oke het hartje horen is zeker geruststellend,maar wil ook graag zien en weten of het goed groeit enzo uiteraard

Share This Page