Hello ladies, morgen moet ik met mijn mannetje naar het cb. Hij is bijna 7 maanden. Wat gaan ze behalve meten en wegen eigenlijk nog meer doen/bekijken?"Moet" hij al iets kunnen? Maak me eigenlijk nergens zorgen over maar ben benieuwd.
Hier gaven ze haar een speeltje om te kijken of ze ermee wilde spelen/ volgen. Bij 9 maanden 'moeten' ze rollen maar dat doet ze pas sinds 1 weekje dus toen ik met 7 maandenn bij het cb was, kreeg ik het commentaar dat ze het toch echt moest doen want anders moest ze naar de fysio blablabla. Dat was het eigenlijk....
idd, hij kreeg een speeltje van de verpleegkundige. morgen heb ik de 9m check, neem aan dat ze naar zijn kruip/zitpogingen zal vragen.
Hier kreeg hij twee blokjes, om te kijken of hij ze van zijn ene in de andere hand over pakte. Maar toen hij dat niet deed, zei ze erbij dat ze dat pas vanaf 9 maanden 'moest' kunnen.
Hier zeiden ze dat het een 'tussendoor' consult was... Hebben voornamelijk gepraat over het eten en drinken. Ik kon vragen stellen (had ik erg veel) Succes!
of het eten goed gaat, ontlasting, grijpen met 2 handjes als je iets boven hem houdt en pas met 9 mnd "moet " ie rollen ik was bij de arts, dus die keek em gewoon na, gewoon standaard check up
Net terug. Inderdaad niet echt een spannend bezoekje. Wegen, meten en blokjes pakken en vragen over eten.
Bij ons deden ze met 6,5e maand ook een controle van de stand van de ogen. En verder inderdaad ook over je rimte e.d..