Hoii meiden, ik heb even een vraagje.. Het eerste tandje van mijn dochtertje is net door, de tweede komt er bijna aan zoals je ziet op de foto. Alleen naar mijn idee staan deze tandjes "scheef" ?? Of is dit normaal? Liefs! xxx
ja dat is beter! Het zit niet kaarsrecht idd, maar denk niet dat je je daar zorgen om moet maken hoor! Wie weet komt het toch nog recht eens het er helemaal door is! Hier zie ik 2 witte ondertandjes klaar zitten maar ze komen er maar niet door!! grr... slapeloze nachten
Hm oke.. Dat terwijl de 2e wel recht lijkt te staan. (die zit er direct tegen aan, lijkt binnenkort door te komen) Hahaha ja die slapeloze nachten herken ik heeel goed hoor!! Nu haar tandje door is lijkt ze alweer veeel lekkerder in haar velletje te zitten gelukkig...
oja, ik zie het idd... nouja, melktandjes, ze komen in de raarste posities lijkt het wel Maak je geen zorgen meis, m'n vriend z'n melktanden stonden allemaal gigantisch uit elkaar (met grote spleten ertussen dus) en eens z'n grote tanden kwamen had hij echt een supermooie mond vol rechte tanden