opgelucht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marie26, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Net bij de verloskundige geweest. Het was alweer 4 weken geleden dat we zagen dat alles goed was met ons beebje.
    Ze ging net naar het hartje luisteren, maar het duurde even voor ze het kon vinden. Was even bang, maar uiteindelijk hoorden we het.
    Wat een opluchting. Ook gaf het beebje nog een trapje wat klonk als een hik. Zo, we kunnen gaan genieten van het feit dat het allemaal goed is!
     
  2. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik kom toevallig ook net terug van de vk en ook hier was het al even geleden.
    We hebben vandaag voor het eerst het hartje gehoord, maar de kleine was nogal bewegelijk dus ze moest hem elke keer opnieuw opzoeken.
    Ik was wel blij dat alles goed was. Weet niet of jij dat ook hebt, maar ik voel de kleine nog niet, heb nog niet echt een zwanger buikje en geen symptomen meer. Kan dus eigenlijk aan niks merken dat ik nog zwanger ben.
     
  3. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    he majel24

    Gaaf he, om het hartje te horen.
    Ik heb wel al aardig een buikje, en mijn symptomen zoals misselijkheid en moeheid zijn gelukkig helemaal verdwenen.
    Ik blaak ineens weer helemaal van de energie, dat was wel anders afgelopen weken!
    Net als jou, voel ik het beebje ook nog niet. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren!
     

Deel Deze Pagina