hallo dames vanmorgen na het plassen had ik ineens wat licht roze bloed. niet veel, maar een beetje.daarna bij de volgende plasbeurten was het licht bruin. en nu bijna niets meer. ik weet zeker dat het niet mijn menstruatie is. maar ja wat dan. heeft iemand hier ervaring mee groetjes bianca
dank je wel lieve meiden voor jullie reactie ik houd jullie op de hoogte. heb ook al 2 dagen pijn in mijn rug. steken in mijn zij/lies. en heb gisteren de hele dag tijdens het plassen een sliertje/vliesje uitgeplast. was heel raar. dit had ik de vorige keer ook maar toen was ik 8 weken zwanger. drijft dan in je urine. kennen jullie dit? af en toe met plassen. ben benieuwd wordt weer spannend. vorige maand dacht ik zeker zwanger te zijn maar klopte ook niet. ik verloor gewoon bloed en stolsels en veel rotzooi erbij. dus een ongesteldheid. dus ik ga maar voor mezelf duimen dat het raak is en dat het ook raak blijft.
ik heb zo een vliesje gister gehad bij het afvegen maar is dat een teken van je eisprong ?! en een week daarvoor had ik last van bruine afscheiding maar is ook weer daarna verdwenen....
Hoi Bianca, Ik hoop voor je dat het innesteling is geweest! Ik heb het zelf gisteren en vandaag ook een beetje gehad! Heb verder geen ongie krampen en ook geen ongie dus wat het bij is geen idee! Ik hoop dat je snel positief kan testen! Kus
hoi meis ik hoop het ook. verlies nu al 2 dagen wat bruin. heb net getest. maar gaf negatief aan. dus ik zal waarschijnlijk dan wel ongi worden. we zijn ons huis aan het verbouwen dus dan heb ik ook weer een beetje afleiding groetjes bianca
hoi mpje ik zie dat je al 2 negatieve tests hebt. ben je vaker overtijd geweest of niet? ik hoop voor je dat je binnenkort heel snel ook een positieve test in handen hebt. we gaan voor elkaar duimen
Ik had vorige week, nee nu al twee weken geleden ook wat roze bloed verlies en daarna helemaal niks meer. Was allees bij mijn ochtendplas en verder niks. Wat daaruit gekomen is weet ik neit aangezien ik nog geen NOD heb. Heb ook nog nergens last van. HEb op aanraden van de huisarts wel een test gedaan maar die was natuurlijk negatief. Zondag is mijn NOD dag dus wacht het maar af. Dit soort aparte dingen vind ik altijd maar raar en wordt er erg nieuwsgierig van. Succes meid groetjes Kim
hoi mpje ik zie dat je al 2 negatieve tests hebt. ben je vaker overtijd geweest of niet? ik hoop voor je dat je binnenkort heel snel ook een positieve test in handen hebt. we gaan voor elkaar duimen Hoi hoi, Ik ben niet vaker overtijd geweest! Ik snap er echt niks meer van! Vanmiddag krampen in mijn buik, maar voelt anders als ongie krampen. En wat rozig rekbaar slijm......!?
Spannend dames Ik zit met het zelfde moet zondag de 8ste ongesteld worden maar verlies sinds gisteren bij het afvegen heel ligt bruin slijm...het is zo minimaal. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Uit nieuwschierigheid heb ik gisteren een test gedaan en die was negatief(ook wel een beetje vroeg getest) Heb heel de dag door maagzuur en ben s'morgens misselijk,soms voel ik steekjes onderin mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap weet ik niet meer wat ik voelde voor dat ik moest testen.....dus ben benieuwd zondag. Dames ik hoop dat het voor jullie raak zal zijn en jullie een positieve test in handen zullenhebben. Liefs Vlindertje
Vlindertje spannend joh! Hoop dat je zondag een positieve test in handen hebt! Mpje Hoop ook voor jou snel positief! Heb zelf zondag mijn NOD, maar had net bij het afvegen een sliertje roze/ rood bloed. Normaal heb ik 2 dagen voor NOD wel wat oud bloed, maar dit is echt anders. 10 min. later weer naar wc en niets meer En zo wordt het toch weer spannend deze maand, dacht namelijk echt dat het niks werd deze maand... Nu toch weer in twijfel.
ben vanochtend toch ongesteld geworden helaas. we proberen wel weer opnieuw misschien is de innesteling niet goed gegaan of zo ik hoop voor jullie een positieve test groetjes
Wat jammer nou zeg dat je ongesteld bent geworden. helaas. Een inestellings bloeding is dat het eitje zich nesteld in de baarmoeder. Daar kan je licht bloedverlies van hebben maar hoeft niet persé zo te zijn. Niet iedereen heeft dat. Ik had het bij de eerste niet en nu 2 1/2 week geleden wel een beetje bloedverlies gehad. Dus maar afwachten tot zondag dan maar. Groetjes Kim Succes voor de rest