Positieve gevoelens, negatieve gedachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Je wilt heel graag zwanger worden, maar door allerlei 'ook' externe factoren krijg je het idee dat het deze maand ook wel weer niet raak zal morgen zijn :(

M'n ei getraceerd dus dat is een dikke +, flink -op tijd-geklust dus ook een dikke +
    maar voor de rest werkt t niet mee.
    Heb ook al een verhaal geschreven bij De Lounge dus zal niet in herhaling gaan vallen, maar baal er een beetje van.

Ben benieuwd of iemand dit herkend...
    Allerlei tegenslagen, negatieve prikkels..., maar is ondanks dat toch zwanger geworden??
    Gevoelsmatig heeft iets in me (noemen ze dat hoop ;) ) sterk het idee dat ik deze cyclus wel eens HEEL ZWANGER zal kunnen worden, maar m'n verstand zegt: Mirre, wees realistisch..die kans is al klein ...en voor jou nu helemaal klein door alles wat je bezighoudt.
    Maar het stemmetje zegt: HOOP DOET LEVEN!

Mirre

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hoop doet zeker leven mirre.
    Ik heb je verhaal gelezen en wil je heel veel sterkte wensen meis het valt idd niet mee voor jou.
    Maar misschien juist omdat je met al die andere dingen bezig bent en niet gefocused op zwanger worden dat je het toch wordt.
    En zo blijven we maar verzinnen niet waar.
    Je zult nooit weten hoeveel invloed deze negatieve dingen hebben op jou hormoon huishouding.

meid gooi het er maar lekker uit hiero wij lezen wel hoor
    Sterkte en een dikke knuffffffffffffffffffff

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ben blij dat ik m'n verhaal hier kwijt kan, al voel ik me wel een beetje een zeikerd :oops:
    Maar ja, denk dan maar zo...beter eruitgooien dan opkroppen, want dat is niet goed voor m'n hartje.
    En als sommige misschien denken: Wat een zeikerd, nou dan kunnen ze m'n verhaal wegklikken.
    Dat is het voordeel van internetten/forummen ;)

Deel Deze Pagina