Beste Dames, Vandaag is mijn NOD, ik heb in de ochtend getest maar het was negatief. gedurende de dag heb ik wel soort van buikpijn gehad en ook een soort van bovenbeen pijn, ben de laatste tijd meer misselijk.....ik wacht natuurlijk wel gewoon de dag af of ik nog later ongesteld wordt. Maar wanneer kan je ongeveer de eerste zwangerschapssymptomen voelen? wat denken jullie? gewoon de ongi dat het is of toch een symptoom van zwanger zijn? Groetjes pari
Tja...helaas weet je pas na een positieve test dat het zwangerschapssymptomen zijn. Tot die tijd kunnen het ook heel goed symptomen zijn van een naderende ongi of zelfs de griep.....
Ik sluit me aan bij Be Happy. Je weet pas of je 'klachten' horen bij een zwangerschap, als je zwanger bent. Uit, inmiddels jarenlange, ervaring kan ik zeggen dat je lichaam je ook behoorlijk kan foppen. Zo wil menstruatiepijn helemaal niet per se zeggen dat je ongesteld gaat worden maar kan je net zo goed zwanger zijn. Maar aan de andere kant wil misselijkheid ook niet zeggen dat je zwanger bent. Het is afwachten, heel frustrerend, maar het is echt de enige optie.
Helemaal mee eens! Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld moest worden. Had de normale pijntjes en zelfs 2x al een druppeltje bloed verloren. Omdat ik in het buitenland zat voor mn werk heb ik zelfs een week lang iedere dag tampons gedragen (kon daar echt niet opeens met een bloedvlek gaan lopen tussen mijn klanten en privacy had ik ook niet) Aan een zwangerschap had ik echt niet gedacht want volgens de gyn was onze eerste al een wonder. Eenmaal thuis gekomen toch maar een test gedaan en ja hoor!! Maargoed, mn lijf had me dus flink gefopt!
Ik sluit me ook aan bij behappy . Bij mij zijn het zwangerschaps kwalen die uit eindelijk mijn ongi te voorschijn toveren . [weer wat nieuws deze ronde ] Hoop voor jou anders , Voel ik me toch een beetje zwanger voor we ongi worden .
Dames hartelijk dank voor jullie reactie! het is tog zo jammer dat het lichaam ons voor de gek houdt! Update: ik ben tot op heden nog steeds niet ongesteld.(wel in me achterhoofd een zwangerschapskans maar ik hoop gwn op me menstruatie,mocht het geen zwangerschap zijn dan zal de negatieve klap minder hard zijn.) Wanneer kan ik het beste weer eens testen, denken jullie? Ik weet namelijk niet zo goed wanneer ik nu weer eens kan testen...
Als je al overtijd ben kun je er gewoon een testje aan wagen natuurlijk. Zelf testte ik 2 dagen overtijd nog hardstikke negatief, witter dan wit zeg maar. 4 dagen overtijd kwam er een hele lichte streep. Maar goed, ik 'wist' toch al dat ik zwanger was
Ik heb net geplast,nog geen bloed dus geen ongi nog,ben helemaal vergeten dat ik ook nog eens kon testen maar dat doet ik morgen dan wel weer eens ffkes. @vickske: jij was er vroeg bij! All the Best! hoop dat het positief wordt voor je....hoelang ben je/jullie al bezig met een kleintje maken? @cybi: gefeliciteerd! Ik heb ook wel 'het idee' dat het nu raak geweest kan zijn maar toch houdt je lichaam je weleens voor de gek. ik heb me ongi op nr 1 en zwangerschap op nr 2.....soms gelooft je lichaam erin als je er te intensief mee bezig bent daarom heb ik die idee meer los gelaten en richt me op de ongi en zolang die er niet is....zal ik ook om de zoveel tijd effkes testjes doen Hoe 'wist' jij het , dat je zwanger ben?
ik zou er in de ochtend ook gewoon een testje aan wagen. het is gewoon lastig als je je cyclus nog niet weet. En als die negatief is een weekje wachten, als je dan nog niet ongi bent, weer een testje doen. Ik had van mijn zoon zijn zwangerschap helemaal geen symptomen, terwijl ik de cyclus ervoor wel klachten had en werd toen gewoon ongi. je kan er helaas niks van zeggen.
Zaterdag thanks voor je snelle reactie! ik ben dat ook al van plan, meer kan je eigenlijk toch niet doen dusja....stiekempjes hoop je er wel op maar aan de andere kant houd je er niet veel aan vast. de laatste 2 weken ongeveer heb ik meer last van misselijkheid als ik iets eet of ruik. Ben ik ook duizelig, hoofpijn/oogpijn(gedeeltelijk van een ooginfectie die ik had).heb ik meer rommelige darmen,vrijwel normaal qua ontlasting. Geen ongi of grote boodschap maar wel die steken in me zij in me onderbuik. af en toe meer windjes eruit,af toe ook sterke trek in iets specifieks, lage rugpijn. Dusja de soort van symptomen zijn er al wel maar samen met een spierwitte test. Ik doet er morgen weer 1tje,vandaag kan niet meer
@pari: ik ben deze ochtend al om 6u moeten beginnen werken, daarom zo vroeg. Wij zijn nu in ronde 10. Ik heb donderdag wel een negatieve bloedname gehad, maar nog steeds niet ongi, wat heel raar voor me is, normaal ben ik heel regelmatig. In mei heb ik een Mk gehad, dus hoop het zo, want het wachten is zo ondraaglijk. Ben benieuwd voor jou morgen.
@ vickske: ohw meid dat is niet zo plezierig nee...ik hoop het zo voor je, dat het raak mag zijn dit x ! Dat is zeker wel ondragelijk 10de ronde al...jeetje....heb je al zwangerschapsklachten? het kan ook zo zijn dat jelichaam je voor de gek houdt of dat je teveel stress en spanning hebt, kan ook natuurlijk een te lage HCG productie zijn...het is lastig om voor je zelf te beoordelen,veel onduidelijkheid. Als ik heb getest morgen ochtend komt er weer een update laat je me weten hoe het bij jou verder gaat als je iets meer weet ?
@Vickske: ik heb vanochtend getest maar het was negatief. wel heb ik sinds gistergevoelige bettje pijnlijke tepels...en nog steeds enorme lage rugpijn n buikpijn af en toe een soort van pijnband om me middel tot me bovenbeen(varieert qau pijnplekken) hoest het bij jou?
@pari: mijn test deze ochtend was ook negatief. Ik heb dezelfde klachten als u. Voor de rest ben ik af en toe misselijk, super moe, maar voel me helemaal niet ongi. Ik weet niet meer wat te doen, we zullen maar afwachten zeker.
@Vickske: we zullen maar afwachten, ik heb dat ook ja zo een beetje. dit is zo lastig zeg....ben eerlijk gezegd niet zo in de war ofzo omdat ik me nog niet zo vastklam aan het pregnancy gedachte.....wel hoop ik het natuurlijk. heb ook afleiding op me werk, ben net thuis..ga zo ff checken als ik na de wc ga of ik al ongi ben of niet....ik voel er ook niet veel van de ongi pijn zeg maar
nog steeds niet ongi, test was negatief wederom....ben nu wel ffkes klaar met dat getest....doe het next week wel weer eens een x. wel had ik gister nadat ik thuis was een superlichte uitdroogstreep(denk ik)....welke testen gebruiken jullie?
@pari: update, ik wacht en wacht en wacht. Heb niet meer getest, ik probeer nog te wachten tot donderdag. Ik wissel af, soms kv soms cb.
succes met proberen om te wachten,hoop dat het lukt! Ik ga next week wel weer proberen met testen en nu gewoon opletten qua klachten zeg maar. Ben ook intensief bezig met werk fulltime en als ik thusi ben dan ben ik zo moe dat ik gelijk na bed ga...ik heb me hoofd wel even af van het testen Maar we hopen binnekort wel een op een positieve test, mag nu wel komen!