pfff.. en weer een negatieve test.. :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mavi derya, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben het zo zat deze maand.. weer een negatieve test... Dus weer niet zwanger.

Als het in de eerste ronde gelukt was had ik nu al weer bevallen geweest.. We gaan nu aan de 10de maand beginnen en ronde nummer zeven..

De eerste 5 rondes kon ik er nog wel makkelijk mee om gaan maar nu heb ik er er echt even de *piep* in..

Het lijkt wel of het bij elke zwangerschap moeilijker moet worden..

Bij de eerste alleen maar 2x clomid nodig gehad..
    Bij de tweede 6x clomid en daarna over gegaan op prikken gelijk zwanger na 1 ronde..

Nu gelijk met prikken begonnen ik dacht dat gaat lekker.. nou 3 rondes en maar een keer eisprong de rest overstimulatie.. dus weer terug naar de clomid.. elke keer een super eisprong maar niet zwanger..

Nu gaan we kijken of we deze maand IUI kunnen doen.. maar dan moeten ze eerst mijn man gaan onderzoeken.. Pffff..

Vandaag is mijn NOD en ik hoop dan toch maar dat ik snel ongi wordt dan kan ik het ziekenhuis bellen voor de volgende afspraken..

Ik weet niet wat ik hier mee wil maar ik moet het even kwijt.. mijn beste vriendin zit in het buitenland voor 4 weken dus die kan ik niet bellen en mijn man zegt altijd komt goed komt goed.. ja dat zal best maar wanneer... :)

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hey meid... ik kan me je gevoel voorstellen... Het is soms gewoon *** met peren. Ik merk zelf wel dat het vooral die laatste week erg zwaar is voor NOD . En dat daarna het wel weer gaat. Zal wel een hormoon dingetje zijn ;) Ik wil je heel veel sterkte wensen maar vooral wens ik je een mooie wolk van een baby!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Balen zeg :( kan me voorstellen hoor! Het is ook niet niks al zo lange tijd... Ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten!

4. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tja kan er over mee praten ..
    Tis gewoon klote !!
    Wacht ook al 3 jaar op een positieve test :)

Deel Deze Pagina