Fijn dat het meeviel. Maar je hebt wel een goeie verdoving gehad als die zo laat pas uitgewerkt is. Bij mij was die na 2 uur al uitgewerkt, kon bijna niet slikken,dus paracetamo kon ik niet weg krijgen. Hopelijk is de pijn snel weg bij jou.
je mag gewoon 8 paracetamols per dag meid! heb inmiddels de HAP gebeld voor ibuprofen bruis en die mag mijn man zo ophalen
Ik ga zo maar paracetamol pakken. Ik heb echt nauwelijks last van de plek zelf. Slikken gaat ook gewoon. Is vooral het gewricht wat enorm pijnlijk is nu.
Nou.. Man heeft ibuprofen bruis gehaald op recept bij de apotheek. 14 bruistabletten 28 euro!! Word helaas niet vergoed, grr maar als het helpt heb ik het er wel voor over
Pffff over een uur lig ik in de stoel bij de tandarts en wordt éen reeds, afgebroken, verstandskies getrokken....
Morgen eigelijk mijn andere 2 verstandskiezen laten wegsnijden bij de kaakchirurg alleen nu heb ik sinds een paar uur flink de griep te pakken. Dikke keel, oorpijn, spierpijn, koud, etc Zou het erg zijn als ik ze morgen er toch uit laat halen? Meer kans op infectie ofzo? Afzeggen gaat denk ik niet, moet om 9.30 en ben pas sinds 16.00 ziek aan het worden Anders morgen heengaan en kijken wat ze zeggen? Had me er zo op ingesteld ze er morgen uit te laten hengsten dat ik er gewoon klaar mee wil zijn
OMG!!! Ik heb dat filmpje zitten kijken en ging bijna van mijn stokkie!!!! Ik heb toevallig van de week een verstandskies laten vullen! Er zat een gaatje in, dus ik lig daar en vraag komt zeker niet vaak voor, dat u een verstandskies moet vullen? Nee, zegt ie, kan hem anders ook wel even trekken?? Dacht het niet he??
Dit tppic doet me goed! Ik moet de 20e 3 vk laten wegsnijden, gelukkig wel onder narcose dus krijg er niet veel van mee. xxx