Heb me haar niet zo gedaan omdat de rest van de wereld het ook zo heeft hoor maar omdat ik hetzelf leuk vind
Bij dit kapsel moet je geen breed rond gezicht hebben, dit accentueer je daar mee. Ik weet niet hoe je eruit ziet??
Foto 1 vind ik het leukst en niet zo stijf... Wel zou ik een voorbeeld meenemen en vragen of ze jou dat kapsel ook aanraden... Het kan de een heel goed staan maar vorm van gezicht speeld ook erg mee.
Klopt, bij mij was het een misstap , heb nu weer extensions in de hoop dat het snel weer groeit. Dus bij rond of vierkant gezicht raad ik het ook af.
Foto 2 vind ik leuker, maar het is ook maar net of het ook bij jouw gezicht past. Maar ik denk dat je dat wel aan je kapper kunt vragen
Ikzelf vind foto 1 het leukst, het vlotst. Heb zelf zoiets, maar vindt je waarschijnlijk te kort! Bekijk bijlage 224982
samloes ja dat is te kort voor mij haha dat durf ik niet ik heb wat vollere gezicht dus dat past sowieso niet bij mij
Als je echt een peervorm hebt , denk ik eerlijk gezegt niet dat het een geschikt kapsel is. Je kan het beste advies vragen aan de kapster wat er het beste bij je past . Je moet oppassen dat je de kaak niet te veel accentueerd, het beste kan je met volume werken boven op je hoofd, en niet te lijzig langs je gezicht.
Foto 1 is heel erg leuk. Ik wil ook zon kapsel. Maar hoe heet die vrouw ook alweer?? Voor later als ik de foto wil opzoeken op google.
Als je een beetje een peervorm hebt, kun je dat kapsel op foto 1 best doen. Als je de voorste plukken mooi lang houdt tot onder de schouders. Ik heb ze tot op mijn kaaklijn laten knippen waardoor mijn kop nog ronder leek
jaa ik denk dat ik het zo laat knippen, ach ja als het me niet staat jammer grooeit toch wel weer eraan ik probeer het gewoon
Mijn haar (was) als de 1e foto Sila! Ik ben er echt blij mee! Moet wel weer naar de kapper want het is nu weer te lang