morgen naar de kapper, hebben jullie leuke kapsels voor mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    kapsel van foto 2, erg leuk!!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Heb me haar niet zo gedaan omdat de rest van de wereld het ook zo heeft hoor maar omdat ik hetzelf leuk vind ;)

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Bij dit kapsel moet je geen breed rond gezicht hebben, dit accentueer je daar mee.
    Ik weet niet hoe je eruit ziet??

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Foto 1 vind ik het leukst en niet zo stijf... Wel zou ik een voorbeeld meenemen en vragen of ze jou dat kapsel ook aanraden... Het kan de een heel goed staan maar vorm van gezicht speeld ook erg mee.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Klopt, bij mij was het een misstap :D, heb nu weer extensions in de hoop dat het snel weer groeit. Dus bij rond of vierkant gezicht raad ik het ook af.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Foto 2 vind ik leuker, maar het is ook maar net of het ook bij jouw gezicht past. Maar ik denk dat je dat wel aan je kapper kunt vragen

7. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ikzelf vind foto 1 het leukst, het vlotst. Heb zelf zoiets, maar vindt je waarschijnlijk te kort!
    Bekijk bijlage 224982

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Foto 1 :D

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

volgens mij zijn beide kapsels het zelfde, alleen anders gestyld.. ik vind de 2e ' styl ' t leukst

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

samloes ja dat is te kort voor mij haha dat durf ik niet ik heb wat vollere gezicht dus dat past sowieso niet bij mij

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik zit nu te kijken welk gezichtvorm ik heb maar ik weet het niet

12. linde90

linde90 Niet meer actief

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee peervorm

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Als je echt een peervorm hebt , denk ik eerlijk gezegt niet dat het een geschikt kapsel is.
    Je kan het beste advies vragen aan de kapster wat er het beste bij je past .
    Je moet oppassen dat je de kaak niet te veel accentueerd, het beste kan je met volume werken boven op je hoofd, en niet te lijzig langs je gezicht.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik kom er niet uit at is dit moeilijk alle gezichten lijken opelkaar

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Foto 1 is heel erg leuk. Ik wil ook zon kapsel. Maar hoe heet die vrouw ook alweer?? Voor later als ik de foto wil opzoeken op google.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Als je een beetje een peervorm hebt, kun je dat kapsel op foto 1 best doen. Als je de voorste plukken mooi lang houdt tot onder de schouders. Ik heb ze tot op mijn kaaklijn laten knippen waardoor mijn kop nog ronder leek

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

basak sayan heet die vrou hihi

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa ik denk dat ik het zo laat knippen, ach ja als het me niet staat jammer grooeit toch wel weer eraan ik probeer het gewoon

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn haar (was) als de 1e foto Sila!
    Ik ben er echt blij mee! Moet wel weer naar de kapper want het is nu weer te lang :D

Deel Deze Pagina