ik heb het nu zoals foto 2. wist ook niet of het stond en had heellang haar! heb ze gewoon kort laten knippen tot een boblijn en vind het echt mooi ben er nog steeds blij mee kijk gewoon wat jij het leukst vind en wat je denkt dat jou staat. je kunt het ook aan de kapster vragen.
Ik zit nu op mijn telefoon. Zal het je morgen sturen goed? Of je er dan nog iets aan hebt weet ik niet, maar ik zou zeggen; Doen!! Het is super handig! Je bent zo klaar met je haar en het zit/staat erg leuk.
Ja bij mij kan en kon het ook makkelijk in een staartje. Makkelijk voor savonds op de bank of als het even niet los kan ivm de kleine. Een clipje aan elke kant en klaar
oke dames bedankt allemaal ik ga het gewoon zo laten knippen zonder proberen kan ik het ook niet weten of het el of niet staat dus hihi
Ik vind de eerste erg mooi. Ben je geweest naar de kapper? Hoop dat het erg mooi is geworden zoals je hoopte.
Ik wou de achterkant nog korter, maar dat kon niet omdat ik een kruin heb.. En gewoon laten doen hoor straks. Ik was ook echt bang! Want ik had mijn hele leven heel lang haar. Toen heb ik het in de zwangerschap tot mijn schouders geknipt en na de zwangerschap dus zo. Ik denk dat ik nooit meer lang haar wil hoor
hey daes ik wou zeggen dat ik geen boblijn laat knippen want ik weetniet of ze dat wel kann dus ik ga gewoon als eerste foto net als bloem
ja echt ik heb al 10 jaar ofzo lang haar daarom ben ik zo bang of het wel staat of niet. Ja ik laat gewoon zo knippen