Hallo dames, Heeft er iemand ervaring met een voet(zool)reflexmassage? Ik was woensdag uitgerekend en de kleine is er nog niet. Mijn vk zegt dat strippen bij een eerste niet helpt, dus de volgende fase is voor mij de controle (ctg+eco) in het ziekenhuis vrijdag a.s. Nu zag ik dat een voetreflexmassage nog wel eens de weeen/bevalling op gang wil helpen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Mijn schoonmoeder doet reflexologie. Mijn man kreeg van haar een trucje mee om de weeën iets "beter" te maken Hij kwam thuis terwijl ik al een hele tijd bezig was, maar dat schoot niet zo op. Hij pakte mijn hand en drukte op de juiste plek, en vanaf toen werden het pas echt goede (lees: pijnlijke) weeën. Helaas duurde het vanaf toen nog zo'n 15 uur.
Ik heb wel mn eigen voeten gemasseerd s avonds op 23 september en op 24 september werd mn meid geboren haha Zal wel toeval geweest zijn!
Mijn tante heeft bij mij een voetreflexmassage toegepast met 38 weken. Ik ben echter pas bevallen met 40 weken en 6 dagen. Overigens heeft mijn tante er wel voor gestudeerd, dus ze deed niet zomaar wat. Dus het helpt niet altijd!
Mijn moeder doet daar ook aan. In principe mag het dus niet als je zwanger bent. Omdat er giftige stoffen vrij komen en je er weeen van kunt krijgen. Maar ja als je op je eindje loopt wil je dat juist wel. (die weeen dan ) Mijn moeder heeft mij op maandag avond een verkorte versie van gegeven. Die nacht begonnen ook mijn weeen. Maar weet niet of het door de massage kwam of omdat ik toch al ruim een week over tijd liep... Volgende keer mag ze het iig weer doen! Ik zou dus zeggen ga er voor, geniet ervan maar ga er niet vanuit dat het begint. Al doe je het alleen al voor de ontspanning. Succes met je laatste loodjes!
dank, ik den k dat ik maar gewoon een afspraak ga maken. Wie weet helpt het, zo niet dan heb ik een ontspannen massage!
Ik ben wel beide keren zwanger geworden na een voetzoolreflexmassage te hebben gehad. Week voor de eisprong deed ik dat en 3 weken later teste ik al positief.... Over een aankomende bevalling dmv voetzoolreflexmassage heb ik geen ervaring, maar heb wel goede verhalen erover gehoord! Succes!
jeetje mieni wat goed. Toch wel bijzonder hoe het lichaam werkt. en ook niet meer zo lang te gaan! Succes nog even. Ik heb trouwens voor vanavond een afspraak staan! Ben benieuwd!
JA IK! Ik was 3 dagen overtijd en de kleine was er nog niet. Ik had veel pijn en was het spuugzat. Dus naar voetreflexologe gegaan en die heeft zo op de drukpunten gedrukt en gemasseerd, dat ze de weeen in gang heeft gezet, want die avond (aantal uur erna) begon licht de weeen, de volgende ochtend vliezen gebroken en die avond was ze er! Dus ik ga dat deze keer zeker weer doen als ik het zat ben na 37 weken hihi
Ik hoop voor je dat de behandeling vanavond succes heeft... Ik houd het in elk geval in de gaten, wie weet ga ik er dan ook voor...
ik heb voor donderdag een afspraak staan ben nog wel niet overtijd maar hoop toch dat het dan ook enig effect heeft
heb de afspraak net afgebeld want alleen al het maken van de afspraak heeft de vliezen doen breken. Nu de weeen afwachten.. Succes jullie allemaal, dank voor de tips, maar als het goed is heb ik het niet meer nodig!
Haha nou ik ga morgen ook eens proberen te bellen... Succes met je aankomende bevalling... Wat een toeval zeg!
Ik weet nog wel ja dat jij dat gedaan had toen Dat las ik geregeld dat topic, moet zeggen dat ik zo op dat idee ben gekomen om het zelf maar te proberen ahhaahhaha