Even een "polletje" puur uit nieuwsgierigheid - Hoeveel eicellen had je bij de punctje? - Hoeveel waren er bevrucht? - Hoeveel Cryo's hield je over voor invriezen? Mijn antwoord: ICSI-1: - 9 eicellen - 8 bevrucht - 1 emmy geen cryo's ICSI-2: - 19 eicellen - ? bevrucht - ? emmy ? cryo's (krijg ik donderdag te horen)
Mijn 1e behandeling 10 eicellen 9 geschikt 8 bevrucht 6 emmy`s ( 2 terug geplaatst) Geen cryo's 2e keer moet nog beginnen ik zie dat jij er 19 hebt!! Wat veel ik dacht dat dat te veel was om er nog uit te halen
@Karin: Het is mogelijk alleen niet wenselijk zeg maar... heb vergroot risico op OHSS... ze wilden de behandeling alleen niet afbreken omdat ik me tot aan de punctie nog enigszins redelijk voelde zeg maar op de buik en rugpijn na.
Oh flippo ohss heb ik de eerste keer gehad voor de terugplaatsing na de punctie heel pijnlijk maar ik had het nog niet eens heel ernstig rechts was mijn eierstok 10 cm en links 6 maar lekte geen vocht maar fijn was het niet
IVF 1: 20 follikels, 17 eicellen 13 rijp 9 bevrucht 6 cryo's 1 vers tp = mislukt andere twee niet sterk genoeg voor invriezen. cryo tp = mislukt ( 3 ontdooit, twee teruggeplaatst, ééntje kapot) Volgende week worden de laatste 3 ontdooit en dan hopelijk twee teruggeplaatst.
11 eicellen 7 bevrucht uiteindelijk 4 goede embryo's waarvan er 1 is terug geplaatst(zie banner)en 3 zijn ingevroren
IVF: Van de 10 grote en 2 kleinere follikels waren er 6 eicellen gevonden. 1 emmy gevormd, TP van 1 toppertje! Niet zwanger, geen cryo's. ICSI: 13 follikels, 13 eitjes , totaal 12 emmys. TP van 2, en nu nog 4 in de vriezer. Nu zwanger van 1!
Leuk, een polletje! Wij zijn nu bezig met ICSI 1. Aantal geoogste eicellen: 6 Aantal bevruchtingen: 5 Terugplaatsing van 1 top-emmy afgelopen vrijdag Aantal cryo's: 4 Geen mega-aantallen, maar wel kwalitatief goede emmy's. Dus daar vestig ik in deze wachtweken maar mijn hoop op ...
Ivf 1 22 follikels 18 eicellen 5 goed bevrucht 1tp =jolisa 2 niet goed ingevroren 2 cryo's goed ingevroren en ontdooit vorige week vrijdag teruggeplaatst. Nu hopen op een plakker
** ff offtopic sorry!!! ** Oh spannend lieverd,ik wist niet dat je er al mee bezig was!!! Hoop zo dat je snel zwanger mag zijn, ik houd je in de gaten!!!
ICSI 1: 3 follikels, 1 bevruchting, 1 verse tp, 0 cryo´s ICSI 2: 15 follikels, 7 bevruchtingen, 1 verse tp, 2 cryo´s
ICSI 1: 12 eicellen 8 bevruchtingen 1 embryo (mislukt) 2 cryo's (tegelijk teruggeplaatst, mislukt na 4 dagen) ICSI 2: 6 eicellen 5 bevruchtingen 2 embryo's (mislukt) 0 cryo's ICSI 3 (in Dusseldorf): 11 eicellen 7 bevrucht 2 embryo's (waarvan 1 bleef plakken, een mooie zoon) 5 cryo's CRYOPOGING BRUSJE: 2 ontdooid, 1 overleefd en teruggeplaatst, zwanger! nu nog 3 cryo's in de vriezer!
IVF 1: 25 follikels 25 eicellen Hoeveel er bevrucht waren heb ik nooit gehoord 15 wilden ze verder mee om te kijken of ze goed genoeg waren om in te vriezen 1 tp 12 uiteindelijk ingevroren (in 6 rietjes)
IVF 1: -6 follikels -6 eicellen -geen bevruchtingen. ICSI 2: - 10 follikels - 8 eicellen - 5 bevruchtingen - 2 teruggeplaatst (niet zwanger) - geen cryo's. Moet ik overigens wel bij zetten dat ik 6x IVF in eigen cyclus heb gedaan hiervoor, waarvan 3x een TP van een embryo. Dat de eerste IVF geen bevruchtingen gaf, lag dan ook niet in de lijn der verwachtingen.....
Icsi 1 dochter: 7 eicellen, 2 bevrucht, 2 matige embryos teruggeplaatst, geen cryo's, wel zwanger Icsi 1 brusje: 7 eicellen, 3 bevrucht, 1 embryo teruggeplaatst, 2 cryo's, geen zwangerschap Icsi 2 brusje: 6 eicellen, 2 bevrucht, 2 topembryos teruggeplaatst, geen cryo's, zwanger maar mk tweeling Icsi 3 brusje 2 eicellen, 1 bevrucht, 1 topembryo teruggeplaatst, geen cryo's, zwanger maar vmk Icsi 4 brusje 13 eicellen, 8 bevrucht, terugplaatsing 2 topembryo's, 1 cryo, zwanger!
ICSI 1: - 25 eitjes - 21 bevruchtingen - 1 top emmy - 16 cryo's 16-02-2012 TP gehad, nu 9 weken en 3 dagen zwanger Leuk zo'n poll......ga eens eventjes terug lezen!
1e zoek-ICSI: - 17 follikels - 14 eicellen - 7 bevrucht - 1 tp, 5 cryos (2 gesneuveld bij ontdooien) 2x zwanger (verse tp en bij tp 2 cryo's, beide MA) 2e zoek-ICSI: - 7 follikels - 10 (?!) eitjes - 7 bevruchtingen - 1 tp, 6 cryo's Verse poging niet zwanger, zwanger van twee-eiige drieling na tp 2 cryo's. Nog 4 in de vriezer....