morgen naar safaripark beekse bergen, moeite waard om dik 2uur te rijden?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Wij hier ook die kaarten. We kunnen met pasen niet helaas dus we gaan er morgen toch ff doorheen rijden,bakje koffie drinken en weer terug.. Woon er klein half uurtje vandaan dus voor ons wel
    te doen.. Maar ik verwacht er.niks van in ieder geval ;)

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij zijn vrijdag geweest.. Niks open.. alle beesten binnen en slecht te zien.. En KOUD.. Superkoude wind brrrrr

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik zou het niet doen, het is wel leuk daar maar als je daar met dit weer gaat lopen... het is veeel lopen op een open vlakte, weinig is binnen, ik denk dat je al spijt krijgt bij de ingang.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Volgend weekend? De eerste voorzichtige verwachtingen waren dat het dan een stuk warmer zal zijn... :)

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Hier een medewerkster van de BB. Ik raad het met kleine kindjes niet aan het is koud er zijn weinig mogelijkheden om lekker ergens warm te worden en de meeste dieren zitten idd nog binnen. Volgende week komt alles pas weer naar buiten dus dan word het wel de moeite om weer een bezoekje te brengen. Maar vandaag?? Ik zou niet gaan met die kou.

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik zou nie gaan vandaag. :)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben nu in Tilburg (ligt dus niet zo ver van BB) en m'n benen hebben de hele winter nog niet zo koud aangevoeld na 12 minuutjes lopen als nu.

8. girl21

girl21 Niet meer actief

We zijn niet heen, dus bedankt voor alle reacties

Hier mag van mij en slot op, mijn vraag is beantwoord

9. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Zonde dat je niet kon gaan maar geloof me,het is er echt ijs en ijs koud nu.
    Dat is echt niet leuk voor de kindjes.
    In zomer is het er wel leuk,vooral voor de kindjes.
    Dan is er veel te zien en leuke speeltuintjes en je kan een terrasje pakken maar voor nu heb je er gewoon niks.
    Veel dieren zitten warm binnen,lekker de kindjes in de speeltuin laten spelen doe je nu ook niet,terrasje is al helemaal geen strak plan nu in de kou.
    Zonde als je er 2 uur voor gereden zou hebben en het dan tegen zou vallen.
    Maar wel balen,je gaat er eigenlijk vanuit dat je eind maart toch wel lekker naar de dierentuin kan gaan zonder ijs koud weer!

Deel Deze Pagina