Heey meiden! Ik heb sinds gisteravond rond 10 uur hele erge last van steken links onderin mijn buik. Ik had al ergens gelezen dat het kind aan het indalen kan zijn maar dit is toch eigenlijk nog veel te vroeg? Ik kon niet slapen van de pijn en heb al 4 paracetamol gehad! Heeft iemand hier ook verder in de zwangerschap last van (gehad)? En wat kan ik er tegen doen? Groetjes Lisette
Och ik heb sind smijn buik zo groot is overal steken en krampen en spierpijn en rekgevoel tis heel vervelend maar ik denk niet dat je er iets tegen kan doen...
Ow wat irritant Ik kon er echt niet van slapen! Krampen had ik niet, ik heb alleen steken links onderin men buik. Maar het gaat gewoon niet weg! Om het iets te verzachten moet ik dus paracetamol slikken, dan nog is het niet weg!
Je zal wel een enorme groeispurt hebben maar als je gevoel zegt dat het daar niet van komt dan kan je altijd bellen he! Ik was ook zo jong toen ik zwanger was van de eerste en ik weet nog dat mijn lijf echt moeite had met al dat uitgerek, ik heb toen ook heeeeeeel erg druk (pijn) op mijn liezen gehad wat verder in de zwangerschap.
Ja naja ik kan sowiezo al niet echt genieten laat maar zeggen. Ben al vanaf het begin misselijk en alles. En ja die buik kan ik ook niet echt goed mee omgaan vooral niet op school. Maar ik hoop dat die steek vandaag gewoon wegtrekt, heb echt lopen huilen in bed zo'n pijn deed het! Hoop dat ik vanavond een beetje kan slapen.
Ja als het echt niet weggaat moet ik maandag bellen. Want het weekend zijn ze alleen mobiel bereikbaar(bijvoorbeeld als je bevalling begint).
Deze kan gesloten worden hoor! Kom net uit het ziekenhuis(sinds zaterdagavond), die steken komen van opgezette nieren. Had ook een nierbekkenontsteking en blaasontsteking.