Morgenochtend mag ik mij las het goed is melden bij het ziekenhuis om de bevalling in te laten leiden. Erg spannend natuurlijk! Maar kan niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb. Hebben jullie nog tips? Bijvoorbeeld dingen om mee te nemen naar het zh? Of vragen die ik niet moet vergeten te stellen aan de dokter? Alvast bedankt!
Ik heb geen tips, maar wens je heel veel succes! Geniet van je kleintje! Vriendin van me wordt morgen ook ingeleid, dood zenuwachtig is ze. Het is haar 2de, 1ste was ook ingeleid. Je bent in goede handen!
Ohw wat spannend! Ik zou in elk geval lekker je slippers meenemen voor als je uit bed wil/mag. Misschien mag dat niet met inleiden! En voor de rest heb je vast alles bij Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat jullie snel je kindje gezond en wel in jullie armen kunnen sluiten!
Vergeet in ieder geval je foto toestel niet. Weet je al of je pijnstilling wilt? Geef dat door aan de zuster/verloskundige. Tegen de tijd dat je pijnstilling wil zijn de weeën meestal zo heftig dat je geen puf meer hebt om te praten. Wil je je baby zelf aanpakken? Geef dat aan bij de zuster/verloskundige. Neem even iets makkelijks te eten mee. Ik kon van het ziekenhuis eten krijgen, maar ik had geen grote honger dus at een sultana tussendoor. Verder heb ik verder zo 1,2,3 geen tips. Heel veel succes morgen!!
Naast de tips die gegeven zijn wil ik je nog als tip meegeven: ga er niet vanuit dat het snel gaat (kan wel natuurlijk maar hoeft niet) het kan ook langer duren..als je daar rekening mee houd kan het altijd meevallen...
Ik ben ook ingeleid... Uuuhm tips, even denken. Ik kreeg uiteindelijk spontaan weeën nadat ik heel lang had staan douchen in het zkh op de 2e dag van het inleiden. Dus: lekker veel douchen whahaha.
neem wat voor je partner mee boeken tijdschriften, Muziek ofzo.. Voor jou dextro, enlaat het over je heen komen. heb ik ook gedaan,