Ik ben op 28-08 bevallen en ik vloei nog behoorlijk! Ik heb ook het idee dat het steeds helderder bloed wordt. Hoe lang hebben jullie gevloeid en zijn jullie gevoelig van onder geweest?
ik heb op 29/8 een spoedkeizersnede gehad ,nu was het bij mij maandag al veel beter maar bloed nu met momenten terug (als k mezelf zeer heb gedaan enzo)
Hoi, ik heb echt een paar weken gevloeid (dacht een week of 5). Inderdaad, als ik meer deed, werd het ook meer.
Ben je de afgelopen dagen wat actiever geworden? Dan is het niet raar dat het even wat meer wordt. Ik heb 6 weken gevloeid, wel een week of 4 alleen maar bruin bloed.
Ik heb maar een 3 daagjes gevloeid.... Gek he!! hadook een zeer makkelijke en snelle bevalling. Een droombevalling dus... En vrees ook dat ik dit niet meer zal meemaken hihihi
Ik heb een dag of 10 gevloeid, waarvan ik maar 4 dagen kraamverband nodig had. Daarna waren inlegkruisjes prima toereikend. Na een week zat ik alweer op de fiets en maakte ik iedere dag een flinke wandeling maar ik ging daardoor niet meer vloeien dan wanneer ik rust had. Ik was wel een week of 2 gevoelig vanonder, maar zodra m'n hechtingen (ik had er maar 3) eruit waren nergens meer last van!
Bij beide 6 weken. Steeds een beetje. Als je op een gegeven moment weer meer gaat doen ga je meer vloeien. Duurt nog wel even waarschijnlijk.
Ik heb tot 4 weken gevloeid, gewoon niet erg veel. Met 6 weken ongesteld, denk ik. Ook normaal. En sinds gisteren opeens dweilen met de kraan open, ga vragen of mn ma kraamverband wil halen voor me. Het stroomt er zomaar uit.
Oké, dus het kan nog wel even duren! Ik ga ook maar weer kraamverband halen, zit toch nog net iets prettiger dan maandverband.
bij de eerste echt 3 weken bij de tweede 8 dagen. nu had ik bij de tweede heel erg veel naweeën dus ik weet niet of het daar aan ligt
Ik weet het niet precies meer maar hoe dan ook beide keren niet meer dan 3 wkn, aangezien ik weet dat we beide keren rond de 4 wkn weer eerste keer seks hadden. Dat zou ik natuurlijk niet gedaan hebben als ik nog aan het vloeien was of als het nog erg gevoelig was daaronder ! Tot 6 wkn is volstrekt normaal. Als het langer dan 7-8 wkn duurt, moet je even contact opnemen met VK/huisarts.
4 weken gevloeid, de ene keer wat minder de andere keer wat meer. Had niet al die weken de grote kraamverbanden nodig. Dat was alleen de eerste week eigenlijk.