Wat fijn dat het als een goede keuze voelt! Wel of niet werken is voor iedereen een andere beleving en je moet doen waar jij en je gezin het goed bij doet, mits je die keuze volledig hebt. Knap dat je de stap gezet hebt! Ennuh off-topic: hier ook gewoon verse hapjes gemaakt voor de kids, naast m'n werk. Ik heb een tijdje thuis gezeten en ik vond het best lekker! Nu ben ik thuis als Gastouder aan het werk maar de muren komen soms nu meer op me af dan gewoon thuis zijn....!
Goed dat je geen spijt heb van je beslissing. Ik ben toen na nijn ouderschaps verlof ook gestopt met werken. Heb er zo lang over liggen piekeren wel doen niet doen etc en ook constantndst stemmetje zou jendat nou wel doen ! Toch gedaan en 3 jaar thuis gezeten toen ging de jongste naar school ( woon in Belgie) en gewoon brutaal weer gesolliciteerd bij me oude werkgever. Werd meteen aangenomen :-D en ik vind het heerlijk om weer te werken hoor. 16uurtjes maar , maar toch heerlijk even wat anders. Maar ik was heel blij dst ik lekker bij de kinderen kon zijn en de jongste niet naar een creche heb moeten brengen.
Wilde ook niet zeggen dat alleen tbm zelf koken en werkende moeders potjes geven hoor! Geen oordeel over wie dan ook! Maar dat komt ook door mijn ziekte, ik ben gewend aan zo weinig energie dat als ik zou werken ik niet overeind zou blijven, laat staan potjes zou kunnen koken En uiteindelijk maakt iedereen de keuze waar hij of zij zich goed bij voelt! En met drie kinderen is het ook al weer een heel ander verhaal dan met 1! Vind het zelf gewoon heel fijn dat het me zo gelukt is. Ben ook erg fan van de Squiz knijpfruit zakjes trouwens, dat zijn hervulbare zakjes. Loop er lekker mee te experimenteren, zo leuk!
ff weer offtopic Je post kwam ook niet veroordelend over hoor. Ieder doet gewoon wat ie zelf het fijnste vind. Ik snap je punt wel vanuit jou situatie. Maar goede tip van die Squiz, waar haal je dat?