De steun en toeverlaat van zoontje is gesloopt door de hond:x Het is een cadeau geweest bij zijn geboorte en ik heb dus geen idee waar hij vandaan komt!! Het label is helaas onleesbaar, het enige wat ik er op kan zien is het WWF logo... Help Vroeger had leeuwtje lichte stippeltjes op zijn vacht geloof ik...hij is zo'n 25 cm groot.
Dit is neem ik aan na het toetakelen?? Op de site van bol.com staan veel knuffels van de WWF, misschien staat ie daar tussen?
Pluche WNF leeuw kopen of bestellen WNF leeuwen wi was dit hem (zie onderaan) ? of wacht, deze: Bereleuk. Wereld natuur fonds knuffel Leeuwin - Bereleuk.nl !
als je googled op "zittende wnf knuffel leeuw" kom je hem bij bol.com tegen, alleen niet meer leverbaar
wwf knuffel leeuwin - googlen, dan kom je hem misschien wel tegen, maar ik denk dat hij staat op de site van bereleuk (zie hierboven!) ooooh ook niet op voorraad...
Ik vind het echt reuze meevallen hoe erg het beest is toegetakeld. Zou het gewoon beetje oplappen en klaar eerlijk gezegd.
Zittende WNF knuffel leeuw 30 cm - BESLIST.nl - Dit. Dat. Alles. - aanbiedingen, prijsvergelijking & goedkoopste shops
Idd zou ik ook doen. Als je eens wist hoe vaak ik hier koko al genaaid heb. Hij heeft een reserve koko in de kast maar die is toch niet zo fijn als zijn echte eigen versleten koko vriendje; )
Die van Bereleuk lijkt er inderdaad wel heel erg op!! Over het maken van leeuwtje: we hebben net een heel gesprek gehad over littekens. Dit leeuwtje heeft natuurlijk heel veel sentimentele waarde. Een nieuwe leeuw heeft dat niet. Maar: ik ben zo onhandig met dit soort dingen! We gaan een neustransplantatie proberen. Eerst op zoek naar een nieuwe neus, beetje vacht en 2 rechter handen om het er mooi en goed op te zetten!
Tip : koop altijd meerdere exemplaren als je ontdekt dat het een favoriete knuffel wordt. EN wissel die exemplaren regelmatig om. Ik heb vier dezelfde knuffels en om de week wissel ik ze om. Dan krijg je dat niet dat de een heel erg versleten is en een nieuwe niet "hetzelfde" meer is. Bovendien vind ik het ook wel zo fris om die dingen in de wasmachine te gooien aangezien ze werkelijk overal mee naartoe worden gesleept.
Dit deden wij ook. Totdat onze zoon ze per ongeluk tegelijk zag. In mijn hoofd zag ik al een rampscenario Hij schrok, trok de 2e uit mijn handen en sindsdien slaapt hij met allebei We halen er nog wel een paar bij, want zonder zitten lijkt mij echt een drama. Ik vind de knuffel best meevallen. Ik zou een goede naaister opzoeken en vragen wat ze kan doen. Voor een pedagogisch lesje aansluitend op je littekenverhaal heb je ook knuffeldokters trouwens. Breng je je steun en toeverlaat naar de dokter, krijg je hem opgelapt met pleister en al weer terug. Je kan ook cold turkey overstappen, dan kan je een mailtje met foto doen naar waar hij vandaan komt. Grote kans dat ze die nog ergens hebben, of verkoopadressen weten.
De wijze les van vandaag: ook al ben je niet perfect meer, zelfs met flinke littekens - we blijven van je houden en maken er het beste van! Ik ga zelf een noodreparatie uitvoeren, zodat hij vandaag weer mee kan. Daarna kijken we oma nog eens lief aan.