nee, dat zou dan aan de hand van de nub moeten zijn en die is niet altijd even betrouwbaar maar geeft je een percentage. In Lommel (belgië) zit een echobureau die met 13 weken (echt niet eerder!) tussen de beentjes kijkt en dus een pottyshot doet. Zij zegt dan of ze met 100% zeker het geslacht weet of niet. Ik ben met 13 weken bij haar geweest en ze zei jongen en met 15 weken bij Jan Koning en hij zei ook jongen.
hoe noemt dat bureau? In geval mijn gynaecoloog me niet eerder laat komen ik vermoed dat hij dat wel zal doen, maar indien niet en ik kan me niet inhouden dan weet ik waar ik terecht kan
Meestal is dat rond de 16 weken dat ze geslachtsbepaling doen. Maar je hebt ook echobureaus die het eerder doen. Ik ga het deze keer weer rond de 16 weken laten doen.
Hier ook vanaf 16 weekjes De echoscopiste heeft bij 12 weken en 3 dgn een voorspelling gedaan na aanleiding van de NUB.. Ze wist het voor 80% zeker zei ze omdat hij/zij er zooooooooooo mooi voor lag!! Nou ik ben benieuwd.. nog 10 dagen wachten* ZUCHT* hihi