Beste iedereen, Deze maand ben ik begonnen met de digitale ovulatietesten van ClearBlue. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus en heb nog altijd GEEN eisprong waargenomen? Geen smiley in het venster?! Ik ben op dag 10 begonnen met testen, elke dag zo rond het middag uur, en niet te veel gedronken de uren ervoor. De vorige 2 rondes had ik mijn eisprong twee keer op dag 17, mijn cyclus was 28 dagen, de maand erna 27 dagen. Die maanden heb ik de testen van Zwanger en Kies gebruikt. Wat denken jullie? Geen eisprong of moet ik nog even geduld hebben en blijven testen? Ik heb verder helemaal geen klachten. Voorheen had ik altijd behoorlijke hoofdpijn rondom mn eisprong. Oh ja... Ik ben in mei 2012 gestopt met de pil. Alvast bedankt voor het meelezen en eventuele reacties...
Ik heb deze maand ook met testen geen eisprong gevonden, vorige keren wel. Deze maand was ik toevallig ook gaan temperaturen, en daardoor kwam ik er achter dat ik wél mijn eisprong had gehad. Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was, met clearblue is het natuurlijk een duur geintje zo. Mocht het nodig zijn, kun je de volgende cyclus ook gaan temperaturen, en toch ook weer terug naar zwanger&kids testen?
Ik heb deze maand volgens de temperatuur methode mijn eisprong op dag 25 gehad, je zou dus door kunnen gaan met testen, het kan altijd laat komen. Ik weet niet of je al in het ziekenhuis loopt maar je zou op dag 21 van je cyclus het hormoon progesteron kunnen laten nakijken in je bloed, dit geeft ook aan of je een eisprong gehad hebt.