zoals de titel al zegt morgen heb ik me nod maar heb nog geen kramp of iets voel nog helemaal niks wel veel afscheiding. heb al wel zaterdag ochtend een test gedaan maar daar was niks op te zien dus denk niet dat het raak is maar hoop het wel natuurlijk. blijft toch altijd spannend. wie heeft ook morgen de nod.
ik heb morgen ook mijn Nod. Heb ook zaterdag een test gedaan helaas ook spierwit. Zou wel mooi zijn als het na een jaar raak is, heb er alleen niet zon goed gevoel over. begin al een beetje de bekende klachtjes te krijgen die ik altijd op me nod heb.
al een jaar bezig dat is lang kan me voorstellen dat je dan zoiets heb van nu mag het wel eens raak zijn ik ben nu met de 5de ronde bezig en dat vind ik al lang duren. ik heb nog geen klachten maar michien ben ik ook nog te vroeg ik ben 1 dec ongi geworden en heb de 13e of de 15 16e me eisprong gehad dus op zijn vroegst zit ik nu op dag 11 na me ei. ik hoop voor ons dat we deze week een mooie positieve test in ons handen morgen houden.
ja dat hoop ik ook voor ons. Maar omdat ik zat al negatieve test heb gehad, heb ik er weinig vertrouwen in. Ach ja wie weet we wachten morgen rustig af.
Ik ga vanmiddag testen, ben t nog niet, dus...... Jullie horen het hier weer, en anders open ik met een nieuwe topic van yes..... Xxx
hier nog iemand,zou morgen ongi moeten worden of niet natuurlijk we wachten af voel me wel anders als anders voor mijn ongi
Heb net ook getest ook spierwit Laat de ongie nu maar komen,want geloof niet dat ik nu nog een positieve test kan krijgen heb die 2 v 5 van kruidvat gedaan. Die kun je 4 dagen voor Nod al gebruiken.
Ik had net bij het afvegen een klein streekpje bloed met slijm erbij zitten dus denk dat ik zo ongi ga worden balen, voor jullie ook balen dat de test nega waren maar geen bloed geeft moed zeggen ze
Ik las net in een andere topic,dat je ook later nog posi kan testen als je ongi uitblijft, dan maak je teweinig HCG aan.
@ Diane nu maar hopen dat het een innesteling is @ kleintje dat geeft weer moed En nu maar hopen dat we allemaal nog een mooie test krijgen!
Nou denk dat het een beetje laat is voor een innesteling of kan dat nog heb tussen de 13 en 16e me eisprong gehad ik heb er nog weinig hoop op @rose het kan altijd nog michien test je na je nod pas positief
Hee kleintje wat lees ik in een ander topic Spannend meis Komje vanavond de test even showen. Hier nog geen ongie.