Zwanger na stoppen pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alysaj, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alysaj

Alysaj Lid

21 okt 2011
    46
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb 17 november mijn laatste pil geslikt. Ik heb de afgelopen 3 weken last van pijnlijke tepels gehad. Ook ben ik heel moe,snel geiiriteerd, opgeblazen buik, steken in onderbuik, en grotere borsten. Tot nu toe heb ik 2 negatieve zwangerschapstesten. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt?

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik denk dat het nog ontpillen is.. kan wel tot een half jaar duren voor je ongesteld kan worden.. nog even afwachten! en je kan om de 2 weken of elke maand een zw test doen voor de zekerheid...

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja ik denk ook aan ontpillen hoor, je lijf moet het nu zelf doen. Het kan ook zijn dat er een eisprong aan zit te komen... dat je dat nu allemaal voelt.

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Allemaal klachtjes die ik tijdens het ontpillen heb gehad, dit heeft best wel wat maandjes geduurd.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb dezelfde klachten steeds rond me eisprong(voel deze altijd heel erg)en vlak voor mijn ongi

succes ermee

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb je ook een ontrekkingsbloeding gehad na het stoppen met de pil?

7. Vanillajaguar

23 nov 2011
    41
    0
    0
    hallow!,

Ik had dezelfde klachten na het stoppen met de pil, wist dus ook niet hoelang mijn cyclus was. Ik ben toen maar uitgegaan van 28 dagen en heb op 11 december positief getest. Dus het kan wel.

Had 2 x te vroeg getest, omdat ik mezelf dus niet kon bedwingen.

Groetjes Vanillajaguar

Deel Deze Pagina