Netjes hoor, verschillende testen zou ik niet met elkaar vergelijken, dus de actiontest die lichter leek had echt gewoon meer hcg nodig! HCG verdubbelt pas na 48-72 uur, dus als het streepje na 1 dag niet echt donkerder wordt is er nog niks aan de hand, geef het even de tijd om te groeien Oh en: Gefeliciteerd
Hallo dames, Vinden jullie dat deze voldoende oploopt? Vandaag NOD +1 Onderste 2 zijn van vandaag (onderste is van begin middag en één na onderste van vanochtend). O ja...en ter eigen geruststelling nog een Etos test er tegenaan gegooid vanmiddag (schaam me eigen omdat ik zoveel test, maar dat is m'n enige houvast) 🙈
jij bent overduidelijk zwanger! Ik vind het alleen moeilijk te beoordelen hoe die oploopt omdat alle foto's weer andere kleuren hebben van zichzelf. Kun je ook 1 foto maken met alle testen onder elkaar??
Je bent zwanger hoor! Gefeliciteerd! Niet meer testen, meer zwanger dan dit kan je niet worden 😉
Ik probeer mezelf dat ook in mn hoofd te zetten, maar dan ineens overheerst de twijfel. Zo erg.... Zodra ik thuis ben, zet ik ze allemaal onder elkaar Ik ga proberen er van te genieten......
Moeilijk is dat he 🙈 ik heb tot vorige week iedere week getest met clearblue digitaal omdat ik zo graag 3+ wilde en zo kon het zien oplopen.. Geniet ervan! ❤️
ik vind ze ook prima oplopen. HCG verdubbelt elke 48 uur dus dat er geen spectaculair verschil zitten tussen gister en vandaag is logisch. Al heb ik wel het idee dat die van vanmiddag al weer een tikkeltje donkerder is dan vanmorgen. Je moet geconcentreerde urine hebben (donkere) hoe lichter de urine hoe minder geconcentreerd en hoe minder HCG er in zit.
Ja ik had ook het idee dat het vanmiddag donkerder was dan vanochtend (eerste urine). Ik moet mezelf ook niet gekmaken, maar gelukkig reageren jullie zo lief
Jouw testen lopen zeker heel mooi op!! De Action testen waren bij mij minder duidelijk dan andere testen,maar toch heb ik ook met de Action test (met een vergelijkbaar rijtje) een knaltest gehad op een paar dafen na NOD. Gefeliciteerd!!
En dit is mijn laatste test hoor....inmiddels overtuigd! Ik ga proberen te genieten. Volgende week donderdag eerste echo! Iedereen heel veel succes x