Ik vroeg mij af welke ovulatietesten jullie nou eigenlijk het fijnste vinden. En ook waarom? Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee, maar heb nu die van zwanger en kids, omdat deze duidelijker waren dan die van Sensitest. Wat vinden jullie?
Als je portemonnee het toe laat vind ik de digitale van clearblue het fijnst. Altijd duidelijk, leeg rondje of een smiley. Geen onzekerheidheid. Deze maand ga ik proberen te testen met de groedkope van 2Bsure en dan bij een (bijna) knaller checken met de CB. Daar wordt mijn portemonnee blijer van denk ik .
Ik heb alleen ervaring met die van action en de clearblue digital. De action testen vind ik helemaal niks, ik vind daarmee nooit mijn piek (ook niet met 2x per dag testen) De clearblue vind ik ideaal die zijn gewoon duidelijk wel of niet positief. Het kost idd wel wat meer, maar als je die wilt bestel ze dan online (bij bol bijvoorbeeld) dat scheelt heel veel met gewoon in de winkel!
Dank! Dan blijf ik voorlopig toch maar zwanger en Kids gebruiken. Ik vind CB digital inderdaad zo duur en ik vraag me dan af wat de meerwaarde is.