Deze ronde voor het eerst injecties gezet, mijn ei ging groeide wat langzamer en ik mocht op 19 april s'avonds ovitrelle spuiten om mijn ei te laten springen. Die zou dan binnen 72 uur springen. 21 april had ik een knal ovulatietest en ik vermoed dat 22 april mijn ei gesprongen is. Nu had ik een hele fikse blaasontsteking (met bloed in de urine) en heb ik vrijdagavond een zakje monuril genomen (dat is een antibiotica kuur in 1 x die dus wel heftig is). Ik had natuurlijk nooit gedacht dat na bijna 3 jaar uitgerekend deze ronde ik zwanger zou raken. En ik dacht mijn ei moet nog springen dus ik kan dat zakje wel nemen. Afgelopen maandag wat roze verlies gehad en gisteravond bruinverlies. Hoop dat het goed mag gaan maar ben er best bang voor. Zien jullie mijn streep, wel vroeg voor 7/8 dpo toch? In het echt is de streep echt roze!
Is dit geen ovulatie test van action?? Zo nee en het is een zwangerschapstest dan is hij zeker positief? Kan niet van de medicijnen zijndie je slikt/spuit?
Ik zie zeker een streep! Maar ik moet zeggen dat ik een keer vals positief heb getest met de Kruidvat 2v5 testen toen ik een blaasontsteking had. Dat was ook een duidelijke steep.
Ow joh dat wist ik helemaal niet dat dat kan. Blehhh wat een teleurstelling zeg. En mocht de test gaan oplopen, kan je er dan vanuit gaan dat het niet van ovitrelle komt?
Daarnaast lijkt het een ovulatietest? Het is niet dezelfde als die van de action, maar er zijn meerdere met paarse dop. Maar ik ben geen expert daarin ☺ Als het gewoon een zw-test is en het streepje wordt donkerder, dan zou je zwanger kunnen zijn. Anders is het inderdaad (helaas) nog van de otrivelle.
Ja jammer. En natuurlijk is het geen ovulatietest. Ik ben al bijna drie jaar bezig dus ik weet het verschil wel. Koop nooit testen bij de action. Heb zelf dipstick ovu testen. Ik weet dat het een beetje dom van me was om niet aan de ovitrelle te denken hihi....maar im een ovu hier te plaatsen en zeggen dat het een zw test is... Nee zo erg is het niet met me gesteld haha ��. Jammer zal wel van ovitrelle komen. Was even blij maar het leek me al wel onwaarschijnlijk vroeg. En heb ook bruinverlies dus zal vast wel een aankondiging zijn van ongesteldheid.
Dit zijn wel zwangerschapstesten action ovulatie testen zien er echt anders uit hoor dames Kijk dit is een ovulatietest van de action
Net 9 dagen toch nog maar? 19 april 's avonds + 9 dagen = vandaag 28 april toch? Dan kan het helaas ontzettend goed nog van de Ovitrelle zijn. Maar blijven doortesten. Lopen de streepjes op, dan is de kans groot dat het toch een zwangerschap is. Ik zou nu overmorgen een nieuwe test doen en die dan vergelijken met die van vandaag. HCG verdubbelt namelijk om de dag. En zo kun je dan het beste verschil zien. Zal voor je duimen dat het streepje oploopt!
Sorry ben het eens met de meiden. 9 dagen na de ovitrelle is 80% kans dat het streepje daar van komt. Hopelijk gaat hij oplopen de komende dagen en blijkt het vanaf dan eigen hcg te zijn
Ik bedoelde er niets mee. Excuses als ik je beledigd heb. Echter, ik heb het zelfs overigens al eens gehad dat ik een ovulatietest heb gebruikt en dacht dat het een zwangerschapstest was. En laatst was hier iemand op het forum die een ovulatietest had geplaatst en dacht dat het een zw test was. Dus dit was niet persoonlijk bedoeld!! Al die testen lijken ook zo op elkaar. Hoop evengoed dat je zwanger bent. Dit streepje kan wel of niet vd otrivelle zijn (wel jammer dat ze dat niet uitgelegd hebben in het zkh). Maar ik hoop echt dat ze komende dagen gaan oplopen.
Bedankt voor alle reacties, ik test nooit meer zo vroeg. Maar mijn blaas zeurt nog steeds dus ik dacht wel even checken voor ik weer aan de antibiotica ga. Goede leer voor de volgende keer! Toch fijn zo'n forum als spuit leek, anders was ik nu nog voorzichtig blij geweest voor niets. In het ziekenhuis hebben ze het niet toegelicht.
Doen ze vaak ook niet hoor, omdat de officiële testdatum van het ziekenhuis na de periode dat ovitrelle nog meetbaar is ligt.
Ik vind het wel een super duidelijke streep hoor. Ik ben geen expert op het gebied van injecties ed.. Maar kan een streep daarvan zo duidelijk zijn? Dit is idd geen ovu test maar volgens mij de ultra gevoelige midstream van Zwanger en Kids. Ik hoop voor je dat hij op gaat lopen!
Ik vind het ook een erg duidelijke streep als je ovitrelle 9 dagen geleden was. Spannend meis! Even door testen met dezelfde testen.