Heey meiden, zoals het onderwerp al zegt. Ik heb morgen me nod en ik heb sinds 3 dagen hele zachte borsten en me temp is en blijft ook hoog. Ikwil zondag gaan testen dan zit ik op 14dpo. Ik zal nog even een link plaatsen van mijn tempkaart. Maar wat denken jullie mag ik voorzichtig optimistisch zijn zal het eindelijk na 25 rondes eindelijk raak zijn Oh ja ik had vanmorgen trouwens wel wat paars/bruinige afscheiding nog nooit gehad misschien een goed teken? Ach misschien hou ik mezelf wel voor de gek hoor. Ik zou gewoon graag even de meningen van andere willen horenMy Ovulation Chart
Zou goed kunnen meis! Spannend Goed dat je wacht tot 14 dagen; dan is je nod ook pas. Beste kans iets te zien op een tgest. Succes!
Bedankt voor je reactie. Elke vezel in me lichaam roept ja maar eerst maar het bewijs moet nog ff volhouden. Maar ik lees in je onderscgrift dat je zwanger bent gefeliciteerd!!
Even een update: Nou vandaag officiƫle nod (heb een lf van 12 dagen) Maar nog niks te bekennen temp was vanmorgen weer 37.0, het blijft spannend morgen test halen en zondag testen
Hoi Sierra, Meid ik heb exact hetzelfde! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik van de week voor de grap tempte en toen ontdekte dat mijn lichaamstemp 37.2 was in de ochtend. Daarna elke dag getempt en deze kwam de laatste 2 ochtenden uit op 37.3. Mijn borsten zijn ook al meer dan een week zacht. Mijn NOD is pas 8 januari..... Maar daarnaast heb ik ook klachten van een aanstormende menstruatie. Pukkels in mijn gezicht en braken zonder misselijkheid (dit begint vaak enkele dagen al voor mijn menstruatie). Temp. kan ik eigenlijk ook niet echt iets over zeggen, maar vindt hem voor de ochtend aan de hoge kant. Hoop voor jou dat het iets positiefs zegt, wanneer ga je testen? Hoor graag de uitslag!
Heey, Het is idd hoog voor de ochtend dus bij jou wordt het ook nog even spannend de komende dagen.Succes met afwachten. Hier heb ik helemaal geen kenmerken voor aankomende menstruatie. Normaal heb ik ontzettend pijnlijke buikkrampen door de endometriose maar nu niet alleen wat steken aan de linkerkant. Ook ben ik altijd chagrijnig (wie niet eigenlijk) nu totaal niet. Ik had met vl afgesproken om zondag te testen maar ik weet niet of ik dat ga volhouden. ZodrA ik iets weet laat ik het weten
Succes vrouw, die onzekerheid is killing! Maar jij hebt mooi getemperatuurd, ikke niet. Vanochtend wel om 5.30 uur toen ik ff wakker werd getempt. Die was dus ook 37.3. We wachten af en ik duim voor je!
Hoi Sierra, Ik was hier al meerdere malen wezen kijken om te zien hoe de zaken ervoor staan! Helaas nog geen duidelijkheid dus... Hoe hoog is je temperatuur nu?
Me temp is 36.8 heb eerst getest toen pas getempt dus deze is niet 100% betrouwbaar. Maar me kwaaltjes zijn er nog steeds en heel veel waterige afscheiding maar jou nod komt ook al dichterbij hoe gaat het verder met jou?
Hoi Sierra, Mijn temp lag tot vanochtend op 37.3, vanochtend was dat ineens 36,9... Lijkt mij een duidelijk teken van mijn aanstormende menstruatie. Officieel is mijn NOD aanstaande donderdag, maar verwacht het morgen al... Zojuist toch maar ff getest, maar deze was Wit (met een hoofdletter ) Ik denk dus dat wij weer een nieuwe ronde in gaan... Ga nu wel enthousiast door met temperaturen
De rode duivels zijn onderweg,heb bruin bloedverlies... Morgen zal het doorbreken! Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Ik zat even te lezen en dacht ik ga reageren. Mijn borsten bleven ook erg zacht, achteraf bleek ik zwanger. Ik testte pas na 2 weken overtijd positief dus ik denk als je regels uitblijven er hoop is.