2 dagen voor NOD.. van me afschrijven!

Discussion in 'NOD forum' started by Jen30, Apr 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik werk vandaag thuis, nooit moeten doen, nu kan ik de hele dag 'kwaaltje' door google gooien en de hele dag turen naar die test die voor me ligt. Ik houd het vol, ik ga niet testen maar wat heb ik het gevoel dat het 'gelukt' is. We zitten nu in ronde 7 dacht ik.
    Ik heb namelijk GEEN pukkels, mijn huid is zo zacht en gaaf en dat is echt voor het eerst sinds 1,5 jaar.. ik weet niet of het wat er mee te maken heeft maar kan wel goed zijn. Ook ben ik niet depressief en heb ik geen hoofdpijn. Normaal gesproken zou ik dat al lang moeten zijn en hebben.
    Wel heb ik al een dikke week hele erge lage buikpijn. Ik weet niet waar alles precies zit daar beneden maar lijkt alsof het baarmoeder pijn is. NIet te vergelijken met ongsteldheidsklachten. Een pijnlijke druk is het. Verminderd iets na een toiletbezoek.
    Nou, ik ga maar eens een rondje lopen
    (ps: mijn vriend is zondag jarig, zou toch een fantastisch kado zijn)

Zitten er nog meer lotgenoten in deze heerlijke spanning?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    spannend! Zit helaas (nog) niet in hetzelfde schuitje maar waarom doe je geen vroege test? :D

3. Jen30

Jen30 Niet meer actief

ik durf het niet.. stom he.. Al drie keer eerder te vroeg getest al iedere keer negatief natuurlijk. had mezelf voorgenomen pas na NOD te testen. En het kan nu toch niet meer? Of wel?
    Als je voor NOD test, moet het dan niet met ochtendurine?

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,009
    3,665
    113
    Haha ik zit met hetzelfde zit in de 4e ronde en zou normaal tussen morgen en volgende week di ongesteld moeten worden.
    voel ook regelmatig wat onderin mn buik maar heb ook al maanden regelmatig last van mn rug dus denk elke keer dat het dat is wat k voel. Durf ook niet te testen. Wil er vanuit gaan dat k niet zwanger ben om teleurstelling te voorkomen.
    K ga afwachten misschien word ik toch ongesteld en anders misschien goede vrijdag te testen! Een mooie dag ;)

Succes daar hoop dat het raak is!

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Losse topics zijn niet toegestaan. Je kan je eventueel aansluiten bij de juiste NOD-lijst.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page